Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Nasırlı Sabrıyla Bir Solukta..
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="m_safiturk" data-source="post: 4399" data-attributes="member: 183"><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: blue"><strong>Gözlerim, sızısının dizi dibinde..Aşikar semdeler…Sekmeler çukurlardan..Adımlar hızlı varışlar yavaş…Şimdi tütsüsünü tüttürdüm..Gam.. o ne dediğim.. ne gam diye söylediğim almış başını gelmiş…Hüznü eteğinden çekiştirip karışmış içine …Umud Ah umud..Altas maveranın yırtılası yerinde…</strong></span></span></p><p> </p><p><strong><span style="font-size: 12px"><span style="color: blue">Üzüntü..O hep aynı..herkes için buruk bir tad..Kimi ekşi..kimi acı..Kiminde ulvi..Bakar ardından alkışa tufan..Bize uzak…Bunlar konuklarım..Her zamanki gibi..Bugün bir tahtta masanın önündeyiz…Kalem parmak uçları..Hokkası talih diviti aynı mürekkep…Maksada göre hareketli…</span></span></strong></p><p> </p><p><strong><span style="font-size: 12px"><span style="color: blue">Sözcük bir valiz dolusu malumat..Sözcük kurtuluş çırpınışında…Sözcük özgürlüğe Ilgaz…Sözcük nakşına meftun gönlün haliçesi..İpler yeşil asuman mavi..Yıldızlar bekliyor..Ay ikinci yarı menzilinde…Hazırlığım..üç beş parça bir parçalılık..Dinlersen söyleyim..Hiç var bu saatte..edepli yokluk..Mahçup…Korku fulü…Akın devam ediyor..deniz kabarık…Kaybolmak adam olmakla eş anlamlı..Bir görünüp bir görünmemek ne ile çağrılır a bilmiyorum..Çok sulak bir havzadaysan..Bir köy lisanının avcı beyanında bahtına bir kuş düştü..karabatak…</span></span></strong></p><p> </p><p><strong><span style="font-size: 12px"><span style="color: blue">Hiç dedim ya..Hiç kadar…Kimse olmadan sen olmak, ben olmak kadar..ve kaçmak kendinden…Hiç olmak kadar..Uzun uzadıya…Ne zaman bir yargı bir infaz bulsan..ne zaman bir dosta senin için benim için diye bir şiir okusan..bir şehir düşüyor…Ne zaman bu ortak türkümüz olsun desen, içinden sıyırsan bir kara saplıyı..Helal bir dilim ekmekle gurbetine bassan..Birileri başının üstünden geçiyor..Dur desem takatim yok..Yol kessem eşkıya değilim..Dağ delsem dağdar yüreğim…</span></span></strong></p><p> </p><p><strong><span style="font-size: 12px"><span style="color: blue">Bana mana üleştir..Anlam taşı ey hamalı efkar..Nedir nerede butlan var sırtlan astın sırtıma..Onlar benim duvar kağıtlarım..Önceden geçtiğim yerlerden gelecek yolumun manzaraları..Bir tahkir bir tezyin bir devrik cümle lazım bana karakaçan…Bir taş bulmalıyım ayağımı acıtacak..Dikkatle basmalıyım..Bir dane ..bir kuşun gittiği yer..Bir bakmak bir dünyanın çöküşü..Bir buse mecaz kabristanı…mezar taşı yok ölülerin…Tufeyli lekeler gülmemi donduran…</span></span></strong></p><p> </p><p><strong><span style="font-size: 12px"><span style="color: blue">Karikatür karakterli acube…Ne misali aynadır bin bir surat…İnad ettiği tek yer var..Cezbe çekimli ıhlayışı…Bir urgan bağı..Bir kırık iskemle..Saray kapısında yarım yüzyıla on var…Kırk katırlık hatırların çekildiği kırk kıllı keçe..Kırklar içinde kırkta bir bilmece..Bir’e üç’e yediye…Dört yüze havale..halk içinde…Bir Perşembe akşamı..Başlamış şefaate kalmış işgence…</span></span></strong></p><p> </p><p><strong><span style="font-size: 12px"><span style="color: blue">Hiçlik işte…Hiç bir şeyim var…Sende de varsa bir hiçlik..On da “O”var…Biz yetmedik kendimize..İşte siyahi gözlük..İşte bu matem bu hüzün bu mana peşinde avare hayal..Şu etrafında döndüğüm kırk katırın çekemediği düğüm…Şu ayakkabısını sağdan giyen..Şu kucağındaki ekmeğini dökmeyen..Şu hasta akrabasına eman dileyen..bir çiçeği solana kadar saksının başında bekleyen..Suyu katre katre kullanan..Ağzını besmeleyle açan şükür ile kapatan..Çenesini bağladığında kalbi hiç durmayan…Bütün felasifenin Hakiki hikmetle küs yüzüne ebedi bir şamardır…</span></span></strong></p><p> </p><p><strong><span style="font-size: 12px"><span style="color: blue">Evirip çevirip söyleyemediğimi..nasırlı sabrıyla bir solukta "Elhamdulillahi ala külli hal</span></span></strong></p><p><strong><span style="font-size: 12px"><span style="color: blue">” diye çıkaran, adam oğlu adamdır… </span></span></strong></p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="color: blue"><strong>m_safiturk</strong></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m_safiturk, post: 4399, member: 183"] [SIZE=3][COLOR=blue][B]Gözlerim, sızısının dizi dibinde..Aşikar semdeler…Sekmeler çukurlardan..Adımlar hızlı varışlar yavaş…Şimdi tütsüsünü tüttürdüm..Gam.. o ne dediğim.. ne gam diye söylediğim almış başını gelmiş…Hüznü eteğinden çekiştirip karışmış içine …Umud Ah umud..Altas maveranın yırtılası yerinde…[/B][/COLOR][/SIZE] [B][SIZE=3][COLOR=blue]Üzüntü..O hep aynı..herkes için buruk bir tad..Kimi ekşi..kimi acı..Kiminde ulvi..Bakar ardından alkışa tufan..Bize uzak…Bunlar konuklarım..Her zamanki gibi..Bugün bir tahtta masanın önündeyiz…Kalem parmak uçları..Hokkası talih diviti aynı mürekkep…Maksada göre hareketli…[/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=3][COLOR=blue]Sözcük bir valiz dolusu malumat..Sözcük kurtuluş çırpınışında…Sözcük özgürlüğe Ilgaz…Sözcük nakşına meftun gönlün haliçesi..İpler yeşil asuman mavi..Yıldızlar bekliyor..Ay ikinci yarı menzilinde…Hazırlığım..üç beş parça bir parçalılık..Dinlersen söyleyim..Hiç var bu saatte..edepli yokluk..Mahçup…Korku fulü…Akın devam ediyor..deniz kabarık…Kaybolmak adam olmakla eş anlamlı..Bir görünüp bir görünmemek ne ile çağrılır a bilmiyorum..Çok sulak bir havzadaysan..Bir köy lisanının avcı beyanında bahtına bir kuş düştü..karabatak…[/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=3][COLOR=blue]Hiç dedim ya..Hiç kadar…Kimse olmadan sen olmak, ben olmak kadar..ve kaçmak kendinden…Hiç olmak kadar..Uzun uzadıya…Ne zaman bir yargı bir infaz bulsan..ne zaman bir dosta senin için benim için diye bir şiir okusan..bir şehir düşüyor…Ne zaman bu ortak türkümüz olsun desen, içinden sıyırsan bir kara saplıyı..Helal bir dilim ekmekle gurbetine bassan..Birileri başının üstünden geçiyor..Dur desem takatim yok..Yol kessem eşkıya değilim..Dağ delsem dağdar yüreğim…[/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=3][COLOR=blue]Bana mana üleştir..Anlam taşı ey hamalı efkar..Nedir nerede butlan var sırtlan astın sırtıma..Onlar benim duvar kağıtlarım..Önceden geçtiğim yerlerden gelecek yolumun manzaraları..Bir tahkir bir tezyin bir devrik cümle lazım bana karakaçan…Bir taş bulmalıyım ayağımı acıtacak..Dikkatle basmalıyım..Bir dane ..bir kuşun gittiği yer..Bir bakmak bir dünyanın çöküşü..Bir buse mecaz kabristanı…mezar taşı yok ölülerin…Tufeyli lekeler gülmemi donduran…[/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=3][COLOR=blue]Karikatür karakterli acube…Ne misali aynadır bin bir surat…İnad ettiği tek yer var..Cezbe çekimli ıhlayışı…Bir urgan bağı..Bir kırık iskemle..Saray kapısında yarım yüzyıla on var…Kırk katırlık hatırların çekildiği kırk kıllı keçe..Kırklar içinde kırkta bir bilmece..Bir’e üç’e yediye…Dört yüze havale..halk içinde…Bir Perşembe akşamı..Başlamış şefaate kalmış işgence…[/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=3][COLOR=blue]Hiçlik işte…Hiç bir şeyim var…Sende de varsa bir hiçlik..On da “O”var…Biz yetmedik kendimize..İşte siyahi gözlük..İşte bu matem bu hüzün bu mana peşinde avare hayal..Şu etrafında döndüğüm kırk katırın çekemediği düğüm…Şu ayakkabısını sağdan giyen..Şu kucağındaki ekmeğini dökmeyen..Şu hasta akrabasına eman dileyen..bir çiçeği solana kadar saksının başında bekleyen..Suyu katre katre kullanan..Ağzını besmeleyle açan şükür ile kapatan..Çenesini bağladığında kalbi hiç durmayan…Bütün felasifenin Hakiki hikmetle küs yüzüne ebedi bir şamardır…[/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=3][COLOR=blue]Evirip çevirip söyleyemediğimi..nasırlı sabrıyla bir solukta "Elhamdulillahi ala külli hal[/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=3][COLOR=blue]” diye çıkaran, adam oğlu adamdır… [/COLOR][/SIZE][/B] [SIZE=3][COLOR=blue][B]m_safiturk[/B][/COLOR][/SIZE] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Nasırlı Sabrıyla Bir Solukta..
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst