Normal
17.lem'aFelsefenin şakirdi,kendi nefsi için kardeşinden kaçar,onun aleyhinde dava açar.Kur'anın şakirdi ise,semavat ve arzdaki umum sâlih ibadı kendine kardeş telakki ederek,gayet samimî bir surette onlara dua eder.Ve saadetleriyle mes'ut oluyor.Ve ruhunda şedid bir alâkayı onlara karşı hisseder.Hem en büyük şey olan Arş ve Şemsi,musahhar birer me'mur ve kendi gibi bir abd,bir mahlûk telâkki eder.Hem iki şakirdin ulviyet ve inbisat-ıruhlarını bundan kıyas et kiasıl yorumu almak istediğim yer)KUR'AN KENDİ ŞâKİRDLERİNİN RUHUNA ÖYLE BİR İNBİSAT VE ULVİYET VERİR Kİ;DOKSAN DOKUZ TANELİ TESBİHE BEDEL,DOKSAN DOKUZ ESMA-İ İLÂHİYENİN CİLVELERİNİ GÖSTEREN DOKSAN DOKUZ ALEMLERİN ZERRATINI,BİRER TESBİH TANELERİ OLARAK ŞÂKİRDLERİNİN ELLERİNE VERİR... konu sayfasını yalnış açmış olabilirim konu hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.RABBİM razı olsun hepinizden kalplerinizin hakiki sahibine emanet olun.duaile
17.lem'a
Felsefenin şakirdi,kendi nefsi için kardeşinden kaçar,onun aleyhinde dava açar.Kur'anın şakirdi ise,semavat ve arzdaki umum sâlih ibadı kendine kardeş telakki ederek,gayet samimî bir surette onlara dua eder.Ve saadetleriyle mes'ut oluyor.Ve ruhunda şedid bir alâkayı onlara karşı hisseder.Hem en büyük şey olan Arş ve Şemsi,musahhar birer me'mur ve kendi gibi bir abd,bir mahlûk telâkki eder.Hem iki şakirdin ulviyet ve inbisat-ıruhlarını bundan kıyas et kiasıl yorumu almak istediğim yer)KUR'AN KENDİ ŞâKİRDLERİNİN RUHUNA ÖYLE BİR İNBİSAT VE ULVİYET VERİR Kİ;DOKSAN DOKUZ TANELİ TESBİHE BEDEL,DOKSAN DOKUZ ESMA-İ İLÂHİYENİN CİLVELERİNİ GÖSTEREN DOKSAN DOKUZ ALEMLERİN ZERRATINI,BİRER TESBİH TANELERİ OLARAK ŞÂKİRDLERİNİN ELLERİNE VERİR...
konu sayfasını yalnış açmış olabilirim konu hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.RABBİM razı olsun hepinizden kalplerinizin hakiki sahibine emanet olun.duaile