Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Site Yönetimi ve Forum Duyuruları
Anket Konuları
İslami Anketler
pantolon
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Eyvàh!" data-source="post: 2570" data-attributes="member: 12"><p>hazmolunmayan ilim telkin edilmemeli.. </p><p>ustad...</p><p>islamiyet cevresi oyle genismi ..hopla zipla ne yaparsan yap kilifina uydur oylemi <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite9" alt=":eek:" title="Eek! :eek:" loading="lazy" data-shortname=":eek:" />bicare hakikat bicare ellerde nasil kiymetsiz oluyor ...el insaf ....</p><p>misalde cennetten ustelik.halbuki ALLAH ve RESULU sizden oncekilerin cektigini cekmedikce cennete giremezsiniz diye buyuruyorken ve hz.Ustad cennet ucuz degil derken.. birde pantolonu giyenleri tebrik mi edelim <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite5" alt=":confused:" title="Confused :confused:" loading="lazy" data-shortname=":confused:" /></p><p>bugun hanimlarin tesettur sekli islama uygundur diyen biri varmi bilemiyorum ama elimizden geldigi kadar kapaniyoruz dersek bu yerinde olur. </p><p>her nedense, dinimizin cevaz vermedigi bir hususu elimizin tersiyle itip ondan rahatlikla kurtulamiyoruz, bunun yerine hep ufak tefek oneri ve kiliflarla hatta bazen bin dereden su getirerek yaptigimizi hakli cikarmaya calisiyor durumu masum bir cerceveye oturtmak icin cabaliyoruz</p><p>kot olmayan pantolonun giyilmesi caizdir yok efendim dar degilse giyilebilir, pantalonun ustune dizlere kadar gelen bir kiyafet giyilirse bir sakinca yoktur...</p><p>yahu arkadaslar bir kiyafet tesetture uygun olarak adlediliyorsa niye bunun ust tarafi helal sayilmiyor da dizden asagisi icin caiz goruluyor sadece</p><p>hic boyle komik tezat olurmu<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite5" alt=":confused:" title="Confused :confused:" loading="lazy" data-shortname=":confused:" /> kiyafetin ust tarafini baska bir kiyafetle kapatacaksiniz alt taraf serbest, pantalonu bos giyersen haram yarim ortersen helal...bana hic mantikli gelmiyor </p><p> </p><p>tesettur olculerine uymayan bir giyisi her sekliyle tesetture aykiridr, oyle yarisini kapatmayla oraya buraya yama yapmayla olmaz!!!! </p><p>Anlayamadigim bir hususta ..rahatlik hamaseti.. dir </p><p>niye kendimizi pantalonun cook rahat bir giyisi olduguna, onsuz hareket etmenin cok guc ve cekilmez olduguna inandiriyoruz ki??? </p><p></p><p>Eger bu psikolejide dusunursek, bize disaridan bakan birisi agustos sicaginda nasil basortusu takabildigimize hayret eder, peki biz kavuran sicakta basimizi, boynumuzu basortuyle sarmaya nasil tahammul ediyoruz ozamanda sicagi bahane edip basimizin yarisini orten bir ortu kullaniyormuyuz HAYIR!!! </p><p></p><p>calisan bayan arkadaslarimizin her kesiminden sikayetci olanlar oluyor</p><p>masa basinda calisanda rahatlik bahanesiyle pantalonu savunuyor fabrikada, konfeksiyonda ..vs calisanda </p><p>birisi oturdugu yerden rahatsiz oluyor digeri ayakta dolasirken... yani cok komok ve basit bahaneler buluyoruz ve hemen teslim olma yoluna gidiyoruz!! </p><p> </p><p>Aramizda maden ocaginda, insaatta, yol yapiminda vs. calisan bayan arkadasimiz yada okuluna gidebilmek icin agri daginin tepesine tirmanan,parasutle okulunun bahcesine inmek zorunda olan bir ogrenci bayan arkadasimiz yok herhalde</p><p></p><p>Hepimiz normal vasitalarla normal yollardan isyerimize veya okulumuza ulasimi sagliyoruz vede hepimiz normal sartlarda, bayanlara uygun ortamlarda calisiyor ve okuyoruz </p><p></p><p>OYLEYSE NEDIR BU RAHATLIK MUHABBETI, NIYE RAHAT OLMAK, ESNEK HAREKET ETMEK ADINA BIN TURLU BAHANE UYDURUYORUZ VE PANTOLONU CANKURTARAN OLARAK ILAN EDIYORUZ???? </p><p></p><p>Siz calisirken veya okuldayken rahatsiz oluyorsaniz o zaman bende gezerken rahatsiz oluyorum derim . </p><p> </p><p>Bende gezmek icin sizin yaptiginiz gibi adim atiyorum, hareket ediyorum, sizde calisirken benim gibi yuruyorsunuz, oturup kalkiyorsunuz fark ne??? </p><p> </p><p>Siz masa basindayken, okulda sirada otururken rahatsiz oluyorsunuz o zaman bende sokakta gezerken rahatsiz oluyorum hemde sizden daha fazla hareket etmis oluyorum </p><p>size pantalon giymeyi mesru kilan sebep ne<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite5" alt=":confused:" title="Confused :confused:" loading="lazy" data-shortname=":confused:" /> isyeri veya okul ortami icinde olmaniz mi?? </p><p>NIYE?? isyerleriyle okullarin sinirlari ozel bolge mi ilan edildi, oralarda haramiyet kalkti mi?? oyleyse bende gelir oralarda gezerim canlarimmm </p><p></p><p>biz keyif duskunu insanlar degiliz</p><p>birkac adim rahat yuruyebilme luksu icin tesetturumuzden taviz vermeyiz,komik onlemlerle kiyafetimizi palyanoculara benzetmeyiz </p><p>biz sikintidan zevk aliriz, Rabbimizin emri icin katlandigimiz, tahammul ettigimiz, sebat gosterdigimiz hersey mutluluk verir bize cunku biz inanan insanlariz.....</p><p>sadece delil ve burhan toplamak mesail-i imaniyede felsefe meslegine saplanip ispatiyecilige dusurur insani </p><p>imanin her meselesi hayatidir ve hayattardir .afaki degildir. </p><p></p><p>tesettursuzluk ve bid'alara tarafgirlik yine hic supheniz olmasinki zaaf-i iman hastaligindan baska bisey degildir-neuzu billah ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eyvàh!, post: 2570, member: 12"] hazmolunmayan ilim telkin edilmemeli.. ustad... islamiyet cevresi oyle genismi ..hopla zipla ne yaparsan yap kilifina uydur oylemi :obicare hakikat bicare ellerde nasil kiymetsiz oluyor ...el insaf .... misalde cennetten ustelik.halbuki ALLAH ve RESULU sizden oncekilerin cektigini cekmedikce cennete giremezsiniz diye buyuruyorken ve hz.Ustad cennet ucuz degil derken.. birde pantolonu giyenleri tebrik mi edelim :confused: bugun hanimlarin tesettur sekli islama uygundur diyen biri varmi bilemiyorum ama elimizden geldigi kadar kapaniyoruz dersek bu yerinde olur. her nedense, dinimizin cevaz vermedigi bir hususu elimizin tersiyle itip ondan rahatlikla kurtulamiyoruz, bunun yerine hep ufak tefek oneri ve kiliflarla hatta bazen bin dereden su getirerek yaptigimizi hakli cikarmaya calisiyor durumu masum bir cerceveye oturtmak icin cabaliyoruz kot olmayan pantolonun giyilmesi caizdir yok efendim dar degilse giyilebilir, pantalonun ustune dizlere kadar gelen bir kiyafet giyilirse bir sakinca yoktur... yahu arkadaslar bir kiyafet tesetture uygun olarak adlediliyorsa niye bunun ust tarafi helal sayilmiyor da dizden asagisi icin caiz goruluyor sadece hic boyle komik tezat olurmu:confused: kiyafetin ust tarafini baska bir kiyafetle kapatacaksiniz alt taraf serbest, pantalonu bos giyersen haram yarim ortersen helal...bana hic mantikli gelmiyor tesettur olculerine uymayan bir giyisi her sekliyle tesetture aykiridr, oyle yarisini kapatmayla oraya buraya yama yapmayla olmaz!!!! Anlayamadigim bir hususta ..rahatlik hamaseti.. dir niye kendimizi pantalonun cook rahat bir giyisi olduguna, onsuz hareket etmenin cok guc ve cekilmez olduguna inandiriyoruz ki??? Eger bu psikolejide dusunursek, bize disaridan bakan birisi agustos sicaginda nasil basortusu takabildigimize hayret eder, peki biz kavuran sicakta basimizi, boynumuzu basortuyle sarmaya nasil tahammul ediyoruz ozamanda sicagi bahane edip basimizin yarisini orten bir ortu kullaniyormuyuz HAYIR!!! calisan bayan arkadaslarimizin her kesiminden sikayetci olanlar oluyor masa basinda calisanda rahatlik bahanesiyle pantalonu savunuyor fabrikada, konfeksiyonda ..vs calisanda birisi oturdugu yerden rahatsiz oluyor digeri ayakta dolasirken... yani cok komok ve basit bahaneler buluyoruz ve hemen teslim olma yoluna gidiyoruz!! Aramizda maden ocaginda, insaatta, yol yapiminda vs. calisan bayan arkadasimiz yada okuluna gidebilmek icin agri daginin tepesine tirmanan,parasutle okulunun bahcesine inmek zorunda olan bir ogrenci bayan arkadasimiz yok herhalde Hepimiz normal vasitalarla normal yollardan isyerimize veya okulumuza ulasimi sagliyoruz vede hepimiz normal sartlarda, bayanlara uygun ortamlarda calisiyor ve okuyoruz OYLEYSE NEDIR BU RAHATLIK MUHABBETI, NIYE RAHAT OLMAK, ESNEK HAREKET ETMEK ADINA BIN TURLU BAHANE UYDURUYORUZ VE PANTOLONU CANKURTARAN OLARAK ILAN EDIYORUZ???? Siz calisirken veya okuldayken rahatsiz oluyorsaniz o zaman bende gezerken rahatsiz oluyorum derim . Bende gezmek icin sizin yaptiginiz gibi adim atiyorum, hareket ediyorum, sizde calisirken benim gibi yuruyorsunuz, oturup kalkiyorsunuz fark ne??? Siz masa basindayken, okulda sirada otururken rahatsiz oluyorsunuz o zaman bende sokakta gezerken rahatsiz oluyorum hemde sizden daha fazla hareket etmis oluyorum size pantalon giymeyi mesru kilan sebep ne:confused: isyeri veya okul ortami icinde olmaniz mi?? NIYE?? isyerleriyle okullarin sinirlari ozel bolge mi ilan edildi, oralarda haramiyet kalkti mi?? oyleyse bende gelir oralarda gezerim canlarimmm biz keyif duskunu insanlar degiliz birkac adim rahat yuruyebilme luksu icin tesetturumuzden taviz vermeyiz,komik onlemlerle kiyafetimizi palyanoculara benzetmeyiz biz sikintidan zevk aliriz, Rabbimizin emri icin katlandigimiz, tahammul ettigimiz, sebat gosterdigimiz hersey mutluluk verir bize cunku biz inanan insanlariz..... sadece delil ve burhan toplamak mesail-i imaniyede felsefe meslegine saplanip ispatiyecilige dusurur insani imanin her meselesi hayatidir ve hayattardir .afaki degildir. tesettursuzluk ve bid'alara tarafgirlik yine hic supheniz olmasinki zaaf-i iman hastaligindan baska bisey degildir-neuzu billah ... [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Site Yönetimi ve Forum Duyuruları
Anket Konuları
İslami Anketler
pantolon
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst