Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Refet KAVUKÇU veErzincan Depremını anlatıyor
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="SaYa" data-source="post: 14937" data-attributes="member: 5"><p><strong><span style="color: green">bizde aynı şeyleri 1992 yılında yaşadık <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite3" alt=":(" title="Frown :(" loading="lazy" data-shortname=":(" /> <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite3" alt=":(" title="Frown :(" loading="lazy" data-shortname=":(" /> Rabbim o günleri bi daha yaşatmasın............ ve buraya bir şey ekleyeyim.. 1992 yılında ki depremde sanırım Ramazan ayıydı babaannemle birlikte evdeydim. babaannem namaz kılıyordu ... önce elektrikler kesildi.... ardından müthiş bir gürültü ve sonrasında o büyük sarsıntı... ben çok korktum babaanneme koştum ..o ise hiç duymamış gibi namazına devam ediyordu...... oturmuş vaziyette dualarını okuyordu ellerine yapıştım yine hiç bir tepki yok... namazı bitene kadar devam etti .. bitirdi selam verdi ..ellerine açtı ve Allah a yalvardı ...dışarı bile çıkmamıştık...</span></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SaYa, post: 14937, member: 5"] [B][COLOR=green]bizde aynı şeyleri 1992 yılında yaşadık :( :( Rabbim o günleri bi daha yaşatmasın............ ve buraya bir şey ekleyeyim.. 1992 yılında ki depremde sanırım Ramazan ayıydı babaannemle birlikte evdeydim. babaannem namaz kılıyordu ... önce elektrikler kesildi.... ardından müthiş bir gürültü ve sonrasında o büyük sarsıntı... ben çok korktum babaanneme koştum ..o ise hiç duymamış gibi namazına devam ediyordu...... oturmuş vaziyette dualarını okuyordu ellerine yapıştım yine hiç bir tepki yok... namazı bitene kadar devam etti .. bitirdi selam verdi ..ellerine açtı ve Allah a yalvardı ...dışarı bile çıkmamıştık...[/COLOR][/B] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Refet KAVUKÇU veErzincan Depremını anlatıyor
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst