Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
İslamiyet
Resûlüllah (Aleyhisselatü Vesselam)
Resulullahı görseydik ilk tepkimiz ne olurdu?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="GuLSerbeti" data-source="post: 12618" data-attributes="member: 19"><p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px">"Ya RasulAllah" derdim.... sadece "Ya RasulAllah....."</p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px">Sana layik degiliz... ama kabul edersen Ya Resulallah... ahir zaman ummetiyiz, bizi sensiz birakma... sana doyamadik, seni hic gormedik ama iman ettik... bizi birakma...diyerek aglamak isterdim... ama soylemek ne mumkun.. dil tutulmus olur, ses cikmazdi.. ama O yuregimin (eger varsa) sesini duyardi... riyakar nefsin utancini anlatmaya, kelimeler mi yeter... </p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px">"<strong>Ya RasulAllah</strong>..." butun sadelik, ve hasmetiyle kafi gelirdi... eger o gun gelseydi... :'(</p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GuLSerbeti, post: 12618, member: 19"] [INDENT] "Ya RasulAllah" derdim.... sadece "Ya RasulAllah....." Sana layik degiliz... ama kabul edersen Ya Resulallah... ahir zaman ummetiyiz, bizi sensiz birakma... sana doyamadik, seni hic gormedik ama iman ettik... bizi birakma...diyerek aglamak isterdim... ama soylemek ne mumkun.. dil tutulmus olur, ses cikmazdi.. ama O yuregimin (eger varsa) sesini duyardi... riyakar nefsin utancini anlatmaya, kelimeler mi yeter... "[B]Ya RasulAllah[/B]..." butun sadelik, ve hasmetiyle kafi gelirdi... eger o gun gelseydi... :'( [/INDENT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
İslamiyet
Resûlüllah (Aleyhisselatü Vesselam)
Resulullahı görseydik ilk tepkimiz ne olurdu?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst