Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
rüyamda ne gördüm
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="erhanhan" data-source="post: 288874" data-attributes="member: 1020748"><p><strong>selamun aleykum arkadaslar...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>bu siteye üye olma nedenim gecen gün gördügüm bir rüya...pek bir anlam çıkarma yetnegim olmadıgı için sizinle paylasmak istedim....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Rüyamda Said Nursi Hazretlerini gördüm ve tam emin deilim yanında 2 veya 3 kişi daha wardı saf tutmuşlar namaz kılıyorlardı.....ve onlara namaz kıldıran ,imamlık yapan bendim ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Rabbim hayırlara çıkartır inş ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ve aynı gece Peygamber efendimizide gördüm rüyamda, yüzünü göremedim elinde asası ,üzerinde acık kahverengi bir bir pelerin deil ama veya pardesü gibi birşey diyecegim kapşonluydu...kapşunuda takılı idi,etrafındada 8-9 kişi wardı ve oturuyorlardı....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Rabbim hayırlara cıkartır inş....</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>hayırlı günler herkeze......</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erhanhan, post: 288874, member: 1020748"] [B]selamun aleykum arkadaslar... bu siteye üye olma nedenim gecen gün gördügüm bir rüya...pek bir anlam çıkarma yetnegim olmadıgı için sizinle paylasmak istedim.... Rüyamda Said Nursi Hazretlerini gördüm ve tam emin deilim yanında 2 veya 3 kişi daha wardı saf tutmuşlar namaz kılıyorlardı.....ve onlara namaz kıldıran ,imamlık yapan bendim ... Rabbim hayırlara çıkartır inş ... ve aynı gece Peygamber efendimizide gördüm rüyamda, yüzünü göremedim elinde asası ,üzerinde acık kahverengi bir bir pelerin deil ama veya pardesü gibi birşey diyecegim kapşonluydu...kapşunuda takılı idi,etrafındada 8-9 kişi wardı ve oturuyorlardı.... Rabbim hayırlara cıkartır inş.... hayırlı günler herkeze......[/B] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
rüyamda ne gördüm
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst