Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Said Nursi: Ben Kur'an'ın çırağıyım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="harp" data-source="post: 249326" data-attributes="member: 1008315"><p></p><p> <em><strong><span style="font-size: 12px">Son Şahitlerden Mehmet Metin anlatıyor:</span></strong></em></p><p><span style="font-size: 12px"> 1943 tarihinde terhis olduktan sonra Konya'nın Ilgın ilçesinde, Devlet Demiryollarında memur olan babamın yanına geldim. Bir ay kadar dinlendikten sonra Toprak Mahsulleri Ofisinde vazife aldım. Bu arada Devlet Demiryollarında yol bekçisi olan Nebi Uluçay ile tanıştım. Bana Bediüzzaman Said Nursi'den ve Risale-i Nur'lardan bahsetmeye başladı.</span></p><p><span style="font-size: 12px"> Benim Nur'ları tanımama vesile olan Nebi Ağabeyden de birkaç nebze bahsetmeden geçemeyeceğim.</span></p><p><span style="font-size: 12px"> Bu meyanda Üstadımızı görmeyi arzu etmiş. Ancak maddî durumu iyi olmadığından ayağında çarık, yaya olarak Ilgın'dan Barla'ya gelip Üstad Bediüzzaman Said Nursi'yi ziyaret etmiş. Hz. Üstad ona, "Ben Kur'ân'ın çırağıyım, siz de okuyun çırağı olun" demiş. Halbuki o, saatlerce kendisine vaz u nasihat edeceğini zannediyormuş. Böylelikle Nebi Ağabey ilk ziyaretini yapmış.</span></p><p><span style="font-size: 12px"> <em>(Son Şahitler)</em></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="harp, post: 249326, member: 1008315"] [COLOR=#00f][/COLOR] [I][B][SIZE=3]Son Şahitlerden Mehmet Metin anlatıyor:[/SIZE][/B][/I] [SIZE=3] 1943 tarihinde terhis olduktan sonra Konya'nın Ilgın ilçesinde, Devlet Demiryollarında memur olan babamın yanına geldim. Bir ay kadar dinlendikten sonra Toprak Mahsulleri Ofisinde vazife aldım. Bu arada Devlet Demiryollarında yol bekçisi olan Nebi Uluçay ile tanıştım. Bana Bediüzzaman Said Nursi'den ve Risale-i Nur'lardan bahsetmeye başladı.[/SIZE] [SIZE=3] Benim Nur'ları tanımama vesile olan Nebi Ağabeyden de birkaç nebze bahsetmeden geçemeyeceğim.[/SIZE] [SIZE=3] Bu meyanda Üstadımızı görmeyi arzu etmiş. Ancak maddî durumu iyi olmadığından ayağında çarık, yaya olarak Ilgın'dan Barla'ya gelip Üstad Bediüzzaman Said Nursi'yi ziyaret etmiş. Hz. Üstad ona, "Ben Kur'ân'ın çırağıyım, siz de okuyun çırağı olun" demiş. Halbuki o, saatlerce kendisine vaz u nasihat edeceğini zannediyormuş. Böylelikle Nebi Ağabey ilk ziyaretini yapmış.[/SIZE] [SIZE=3] [I](Son Şahitler)[/I][/SIZE] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Said Nursi: Ben Kur'an'ın çırağıyım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst