Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Said Nursi: Mezarım bilinmemeli
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="harp" data-source="post: 249932" data-attributes="member: 1008315"><p></p><p> <span style="font-size: 12px"> <em><strong>Son Şahitlerden Dr. Tahir Barçın anlatıyor:</strong></em></span></p><p><span style="font-size: 12px"> Bediüzzaman Said Nursi vefatından bahsetti. "Ben ölürsem ne yaparsınız?" deyince Mehmet Çalışkan:</span></p><p><span style="font-size: 12px"> "Burada Hacı Yusuf Dede vardır, sizi oraya, o zatın yanına defnederiz!" dedi.</span></p><p><span style="font-size: 12px"> Üstad cevaben:</span></p><p><span style="font-size: 12px"> "Yok, beni Ispartalılar isterlerse onlara verin. Hem ben öldükten sonra yerimin belli olmamasını istiyorum. Çünkü türbeye gelenler kimi ekmek asacak, kimi ip bağlayacak, kimisi de benden dilekte bulunacak. Beni kabrimde rahatsız edecekler. Şimdi birisi gelip de elimi öpmek istese bana tokat vurmak gibi oluyor. Hiç böyle şeyleri istemiyorum. Mezarımın bilinmemesini istiyorum..."</span></p><p><span style="font-size: 12px"> <em>(Son Şahitler)</em></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="harp, post: 249932, member: 1008315"] [COLOR=#00f][/COLOR] [SIZE=3] [I][B]Son Şahitlerden Dr. Tahir Barçın anlatıyor:[/B][/I][/SIZE] [SIZE=3] Bediüzzaman Said Nursi vefatından bahsetti. "Ben ölürsem ne yaparsınız?" deyince Mehmet Çalışkan:[/SIZE] [SIZE=3] "Burada Hacı Yusuf Dede vardır, sizi oraya, o zatın yanına defnederiz!" dedi.[/SIZE] [SIZE=3] Üstad cevaben:[/SIZE] [SIZE=3] "Yok, beni Ispartalılar isterlerse onlara verin. Hem ben öldükten sonra yerimin belli olmamasını istiyorum. Çünkü türbeye gelenler kimi ekmek asacak, kimi ip bağlayacak, kimisi de benden dilekte bulunacak. Beni kabrimde rahatsız edecekler. Şimdi birisi gelip de elimi öpmek istese bana tokat vurmak gibi oluyor. Hiç böyle şeyleri istemiyorum. Mezarımın bilinmemesini istiyorum..."[/SIZE] [SIZE=3] [I](Son Şahitler)[/I][/SIZE] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Said Nursi: Mezarım bilinmemeli
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst