Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Said Nursi: Vali bu lezzeti alabiliyor mu?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="harp" data-source="post: 249037" data-attributes="member: 1008315"><p></p><p><em><strong><span style="font-size: 12px">Son Şahitlerden Molla Hamid Ekinci anlatıyor:</span></strong></em></p><p><span style="font-size: 12px">Yine bir gün ekmeğimiz bitmişti. Daima yufka ekmekten yerdik. Onun kırıkları ve toz şeklinde olan ekmekten kalmıştı. Onu toplayıp hayvanlar dokunmasın diye ağaca astık. Peynirden de artıklar duruyordu. Öğle vakti oldu. Yine Üstadımız Bediüzzaman Said Nursi, ekmeği bize taksim edecekti. Baktık, ekmek yok ki bölünsün. Hepsi toz olmuştu. </span></p><p><span style="font-size: 12px">Bana dedi: “Herkesin önüne avuç avuç koy.” Zernebat suyu da aldık. Onu azar azar yemeğe başladık. Öyle lezzetliydi ki, Üstad dedi:</span></p><p><span style="font-size: 12px">“Molla Resul, şimdi acaba Vali bu lezzeti alabiliyor mu?”</span></p><p><span style="font-size: 12px">Molla Resul safça idi. Dedi: </span></p><p><span style="font-size: 12px">“Verdin bize toz şeklinde biraz ekmek, su olmasa boğazımızdan geçmiyor. Vali ise şimdi etli sütlü yemeklerle karnını doyuruyor.”</span></p><p><span style="font-size: 12px">Üstad dedi:</span></p><p><span style="font-size: 12px">“Yok! Yok! Bu lezzeti alamaz”.</span></p><p><span style="font-size: 12px">Molla Resul dedi.</span></p><p><span style="font-size: 12px">“Nasıl almaz?”</span></p><p><span style="font-size: 12px">Üstad dedi</span></p><p><span style="font-size: 12px">“Şimdi zaten tok… Midesini doldurmuş, ne yesem diye düşünür, her yemeği beğenmez. Bizim gibi lezzet alamaz. Bak biz ne kadar iyi lezzet alıyoruz.”</span></p><p><em><span style="font-size: 12px">(Ömer Özcan, Ağabeyler Anlatıyor-2)</span></em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="harp, post: 249037, member: 1008315"] [COLOR=#00f][/COLOR] [I][B][SIZE=3]Son Şahitlerden Molla Hamid Ekinci anlatıyor:[/SIZE][/B][/I] [SIZE=3]Yine bir gün ekmeğimiz bitmişti. Daima yufka ekmekten yerdik. Onun kırıkları ve toz şeklinde olan ekmekten kalmıştı. Onu toplayıp hayvanlar dokunmasın diye ağaca astık. Peynirden de artıklar duruyordu. Öğle vakti oldu. Yine Üstadımız Bediüzzaman Said Nursi, ekmeği bize taksim edecekti. Baktık, ekmek yok ki bölünsün. Hepsi toz olmuştu. [/SIZE] [SIZE=3]Bana dedi: “Herkesin önüne avuç avuç koy.” Zernebat suyu da aldık. Onu azar azar yemeğe başladık. Öyle lezzetliydi ki, Üstad dedi:[/SIZE] [SIZE=3]“Molla Resul, şimdi acaba Vali bu lezzeti alabiliyor mu?”[/SIZE] [SIZE=3]Molla Resul safça idi. Dedi: [/SIZE] [SIZE=3]“Verdin bize toz şeklinde biraz ekmek, su olmasa boğazımızdan geçmiyor. Vali ise şimdi etli sütlü yemeklerle karnını doyuruyor.”[/SIZE] [SIZE=3]Üstad dedi:[/SIZE] [SIZE=3]“Yok! Yok! Bu lezzeti alamaz”.[/SIZE] [SIZE=3]Molla Resul dedi.[/SIZE] [SIZE=3]“Nasıl almaz?”[/SIZE] [SIZE=3]Üstad dedi[/SIZE] [SIZE=3]“Şimdi zaten tok… Midesini doldurmuş, ne yesem diye düşünür, her yemeği beğenmez. Bizim gibi lezzet alamaz. Bak biz ne kadar iyi lezzet alıyoruz.”[/SIZE] [I][SIZE=3](Ömer Özcan, Ağabeyler Anlatıyor-2)[/SIZE][/I] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Said Nursi: Vali bu lezzeti alabiliyor mu?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst