Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Said Nursi: Zikreden ağaçları kesmeyin
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="harp" data-source="post: 245852" data-attributes="member: 1008315"><p>Özellikle yaz aylarında günlerce Çam Dağı’nda kalır, çalışmalarına ve ibadetlerine burada devam ederlerdi. Çam Dağı Eğirdir Gölü’ne bakan, muhteşem manzaraya sahip, çok güzel bir yerdi. Havası temiz, suyu lezzetliydi.</p><p> Burası için “Ben bu menzilleri Yıldız Sarayı’na değişmem” derdi Bediüzzaman...</p><p> Dağın tam tepesinde, bir ağacın başında, kuru dallardan yapılmış mütevazı bir “köşk”ü vardı. Derme çatma bir merdivenle çıkılırdı buraya... Bu kulübecik zaman içinde bozulur, dal parçaları çürür ve tamire ihtiyacı olurdu.</p><p> Baharla birlikte yine talebeleriyle bu dağa çıkmışlardı. Kulübeciğin tamir edilmesi gerekiyordu. Etraf bütünüyle ağaçlarla çevrili olduğundan odun temin etmek zor değildi. Birkaç ağacın dalı bu işi görmeye yeterliydi.</p><p> Bu işi yapmak için hazırlanan talebelerine Bediüzzaman sıkı sıkı tembih etti: </p><p> "Sakın ağaçları kesmeyin. Kuru odun parçalarıyla işinizi görün."</p><p> "Üstad’ım, birkaç dal parçasını kessek ne olacak? Her taraf zaten orman", dediklerinde Bediüzzaman şu cevabı verdi:</p><p> "Hayır onlar da Allah’ı zikrediyor. Kuru dalları toplayın, işinizi onlarla görün."</p><p> <em>(Bediüzzaman'la Yaşayan Öyküler, Ömer Faruk Paksu) </em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="harp, post: 245852, member: 1008315"] Özellikle yaz aylarında günlerce Çam Dağı’nda kalır, çalışmalarına ve ibadetlerine burada devam ederlerdi. Çam Dağı Eğirdir Gölü’ne bakan, muhteşem manzaraya sahip, çok güzel bir yerdi. Havası temiz, suyu lezzetliydi. Burası için “Ben bu menzilleri Yıldız Sarayı’na değişmem” derdi Bediüzzaman... Dağın tam tepesinde, bir ağacın başında, kuru dallardan yapılmış mütevazı bir “köşk”ü vardı. Derme çatma bir merdivenle çıkılırdı buraya... Bu kulübecik zaman içinde bozulur, dal parçaları çürür ve tamire ihtiyacı olurdu. Baharla birlikte yine talebeleriyle bu dağa çıkmışlardı. Kulübeciğin tamir edilmesi gerekiyordu. Etraf bütünüyle ağaçlarla çevrili olduğundan odun temin etmek zor değildi. Birkaç ağacın dalı bu işi görmeye yeterliydi. Bu işi yapmak için hazırlanan talebelerine Bediüzzaman sıkı sıkı tembih etti: "Sakın ağaçları kesmeyin. Kuru odun parçalarıyla işinizi görün." "Üstad’ım, birkaç dal parçasını kessek ne olacak? Her taraf zaten orman", dediklerinde Bediüzzaman şu cevabı verdi: "Hayır onlar da Allah’ı zikrediyor. Kuru dalları toplayın, işinizi onlarla görün." [I](Bediüzzaman'la Yaşayan Öyküler, Ömer Faruk Paksu) [/I] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Said Nursi: Zikreden ağaçları kesmeyin
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst