Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Said Nursi ziyafet sofrasına oturmayı reddetti
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="harp" data-source="post: 247027" data-attributes="member: 1008315"><p><em><strong><span style="font-size: 12px">Son Şahitler'den Abdullah Yeğin anlatıyor:</span></strong></em></p><p><span style="font-size: 12px">1953 seneleri zannederim, Çamlıca'da köşkü bulunan Barla'lı eski talebelerinden bir zat Üstad Bediüzzaman Said Nursi'yi oraya davet etti. Üstad o gün benimle gitmişti. Yanımızda bir de şoför vardı. Çamlıca'ya vardık. Bir kaç zat da oraya gelmişlerdi.</span></p><p><span style="font-size: 12px">Öğle vakti yemek geldi. Fevkalâde bir ziyafet vardı. Üstad'ımız hane sahibine fevkalâde memnuniyetini söyledi ve sofraya oturmadı. <strong>"Ben rahatsızım, midem rahatsız oluyor, bana bir parça ayırın, verin"</strong> diyerek bizden ayrı bir ağacın altına giderek sadece bir kap yemekten bir parça yemişti. <strong>"Bunu padişah ziyafeti olarak kabul ediyorum"</strong> diye ev sahibi zata iltifat etti.</span></p><p><span style="font-size: 12px">Sonra arabada gelirken bana iktisattan ve böyle ziyafetlerin zararlarından ve su-i istimal edildiğinden, din hizmeti mukabilinde karşılık almanın zararlarından, bu gibi zevkli, dünyevî ahvalin faniliğinden bahsederek tenbihatta bulunmuştu.</span></p><p><em><span style="font-size: 12px">(Son Şahitler)</span></em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="harp, post: 247027, member: 1008315"] [I][B][SIZE=3]Son Şahitler'den Abdullah Yeğin anlatıyor:[/SIZE][/B][/I] [SIZE=3]1953 seneleri zannederim, Çamlıca'da köşkü bulunan Barla'lı eski talebelerinden bir zat Üstad Bediüzzaman Said Nursi'yi oraya davet etti. Üstad o gün benimle gitmişti. Yanımızda bir de şoför vardı. Çamlıca'ya vardık. Bir kaç zat da oraya gelmişlerdi.[/SIZE] [SIZE=3]Öğle vakti yemek geldi. Fevkalâde bir ziyafet vardı. Üstad'ımız hane sahibine fevkalâde memnuniyetini söyledi ve sofraya oturmadı. [B]"Ben rahatsızım, midem rahatsız oluyor, bana bir parça ayırın, verin"[/B] diyerek bizden ayrı bir ağacın altına giderek sadece bir kap yemekten bir parça yemişti. [B]"Bunu padişah ziyafeti olarak kabul ediyorum"[/B] diye ev sahibi zata iltifat etti.[/SIZE] [SIZE=3]Sonra arabada gelirken bana iktisattan ve böyle ziyafetlerin zararlarından ve su-i istimal edildiğinden, din hizmeti mukabilinde karşılık almanın zararlarından, bu gibi zevkli, dünyevî ahvalin faniliğinden bahsederek tenbihatta bulunmuştu.[/SIZE] [I][SIZE=3](Son Şahitler)[/SIZE][/I] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Said Nursi ziyafet sofrasına oturmayı reddetti
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst