Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Said Nursi'nin Sözüyle İrkildim
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="SaYa" data-source="post: 102065" data-attributes="member: 5"><p><span style="font-family: 'Tahoma'"><span style="font-size: 12px">. Meğer ki ne kadar kıymetliymişiz biz Rabb'imizin katında. Öyle ellerin insafına bırakmazmış bizi! Öyle dillerin ucuyla lime lime edilmemize izin vermezmiş! Biz vazgeçsek bile hakkımızdan, O işin ucunu bırakmazmış! Çünkü, bir insan kendini "mümin" olarak tanımladığında kendisini Allah'la ilişkilendirirmiş</span></span></p><p></p><p><span style="font-family: 'Tahoma'"><span style="font-size: 12px">.....çok kıymetliyiz Yaradanımızın yanında .. öle olmsaydı Dermiydi bana bir adım gelene Ben on adım giderim... yeterki biz o adımı atmasını becerelim.. yeterki biz O na gidelim.. </span></span></p><p></p><p><span style="font-family: 'Tahoma'"><span style="font-size: 12px">Rabbim razı olsun.. son zamanlarda okuduğum en güzel yazı diyebilirim.....</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SaYa, post: 102065, member: 5"] [FONT=Tahoma][SIZE=3]. Meğer ki ne kadar kıymetliymişiz biz Rabb'imizin katında. Öyle ellerin insafına bırakmazmış bizi! Öyle dillerin ucuyla lime lime edilmemize izin vermezmiş! Biz vazgeçsek bile hakkımızdan, O işin ucunu bırakmazmış! Çünkü, bir insan kendini "mümin" olarak tanımladığında kendisini Allah'la ilişkilendirirmiş[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=3].....çok kıymetliyiz Yaradanımızın yanında .. öle olmsaydı Dermiydi bana bir adım gelene Ben on adım giderim... yeterki biz o adımı atmasını becerelim.. yeterki biz O na gidelim.. [/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=3]Rabbim razı olsun.. son zamanlarda okuduğum en güzel yazı diyebilirim.....[/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Said Nursi'nin Sözüyle İrkildim
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst