Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Sevgi...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="m_safiturk" data-source="post: 13179" data-attributes="member: 183"><p><span style="color: black"><strong>[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]<span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099">Belki sevmek aşk'tan süzülmüş bir masaldır..sisli ve sırlı..Sevmek belkide şefkat vatanını arayan bir mecnunun tatmin olmadan kalp kalp dolaşma isteğinin meylidir...Belki sevmek yorulmamak için kalbin hayali maşuk saraylarında pervaz eden arzu kanatlı bir kelebektir...Hafif bir tüydür bu dünyadan olmayan..Bir melek heybesinden düşürmüş..Bir çiçeğin başına üşüşmüş bir düştür bir zaman...sevgi belkide kendini haps olduğu herşeyeden kurtarmaya çalışan bir kuşun çığlıklarını onun şakıması algısından muzdarip,enin eden bir feryadın sabra sırtını yasladığıdır...</span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099"></span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099">Sevgi belki sevgi olduğuna pişmandır...Veya sevgi iki el iki gönül bir ömür olmaktan yana dünyaya sığmayan bir sancı içindedir..Sevgi belki gelip çabuk geçen bir baharın peşinde kendini heder eden arayış hareketinin tebessümüdür..Sevgi hükmünü geçiremediği firaklar arkasında el sallamaktır belki...Belki sevgi adını değiştirip bir başka isimle rıza içine saklanmalıdır...Sevgi bir yanında acı çekmektir..Bir yanında o ızdırap ve kalaklar içinde merdümgiriz duran intizarın elini yüzünü silmektir...</span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099"></span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099">Sevgi giden sevgililerin efganından şiirleri şarkıları talan eden.şahin yırtıcılığında türkülere dadanan,poyrazlara sitemler yapıştırıp.vefayı attığı ok ile kalbinden vuran bir perdedir...</span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099"></span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099">Sevgi belki özgürlüktür..Sevgi belki kendini tasavvur ve temenni sandalının sahilsiz fırtınasından kurtarmaktır..Sevgi o solmuş bahçenin bir kuru dalını yeşilliği ile görmektir belki..Belki sevgi kırılan cam parçalarının bir araya gelmesinde bir macun bir tiryak hasiyetiyle lime lime olsada benim deyip kırk yıllık kundağına sarıp bağrında erdemli bir ninniyle sallamaktır...</span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099"></span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099">Sevgi belki azad etmektir..Sevgi belkide geri dönmektir...Çürüğü çarığıyla bu çarşıda salına salına kullanılır yanıyla dostu aramaktır...</span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099"></span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099">Sevgi yorgun kalbimin ifadesiyle:Neyi seviyorsan onun fani manzarasını,bekanın baki penceresine taşımaktır...Bunun bir yolu vardır ki;sevgiyi yaratan penceresinden sevilene bakmaktır...</span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099"></span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099">Şefkatistan, her sevmenin kedersiz ülkesi...Aşk o ülkenin muaammalı yanası yakılası ahşap kapısı...Sevgi ise hayatın karanlık yanında kandillerin yağıdır...</span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099"></span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099">Sevgi belkide bir meşhur zannedilen meçhuldür...</span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099"></span></span></strong></span></p><p><span style="color: black"><strong><span style="font-size: 15px"><span style="color: #000099">Kim bilir...?</span></span>[/FONT]</strong></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m_safiturk, post: 13179, member: 183"] [COLOR=black][B][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=4][COLOR=#000099]Belki sevmek aşk'tan süzülmüş bir masaldır..sisli ve sırlı..Sevmek belkide şefkat vatanını arayan bir mecnunun tatmin olmadan kalp kalp dolaşma isteğinin meylidir...Belki sevmek yorulmamak için kalbin hayali maşuk saraylarında pervaz eden arzu kanatlı bir kelebektir...Hafif bir tüydür bu dünyadan olmayan..Bir melek heybesinden düşürmüş..Bir çiçeğin başına üşüşmüş bir düştür bir zaman...sevgi belkide kendini haps olduğu herşeyeden kurtarmaya çalışan bir kuşun çığlıklarını onun şakıması algısından muzdarip,enin eden bir feryadın sabra sırtını yasladığıdır... Sevgi belki sevgi olduğuna pişmandır...Veya sevgi iki el iki gönül bir ömür olmaktan yana dünyaya sığmayan bir sancı içindedir..Sevgi belki gelip çabuk geçen bir baharın peşinde kendini heder eden arayış hareketinin tebessümüdür..Sevgi hükmünü geçiremediği firaklar arkasında el sallamaktır belki...Belki sevgi adını değiştirip bir başka isimle rıza içine saklanmalıdır...Sevgi bir yanında acı çekmektir..Bir yanında o ızdırap ve kalaklar içinde merdümgiriz duran intizarın elini yüzünü silmektir... Sevgi giden sevgililerin efganından şiirleri şarkıları talan eden.şahin yırtıcılığında türkülere dadanan,poyrazlara sitemler yapıştırıp.vefayı attığı ok ile kalbinden vuran bir perdedir... Sevgi belki özgürlüktür..Sevgi belki kendini tasavvur ve temenni sandalının sahilsiz fırtınasından kurtarmaktır..Sevgi o solmuş bahçenin bir kuru dalını yeşilliği ile görmektir belki..Belki sevgi kırılan cam parçalarının bir araya gelmesinde bir macun bir tiryak hasiyetiyle lime lime olsada benim deyip kırk yıllık kundağına sarıp bağrında erdemli bir ninniyle sallamaktır... Sevgi belki azad etmektir..Sevgi belkide geri dönmektir...Çürüğü çarığıyla bu çarşıda salına salına kullanılır yanıyla dostu aramaktır... Sevgi yorgun kalbimin ifadesiyle:Neyi seviyorsan onun fani manzarasını,bekanın baki penceresine taşımaktır...Bunun bir yolu vardır ki;sevgiyi yaratan penceresinden sevilene bakmaktır... Şefkatistan, her sevmenin kedersiz ülkesi...Aşk o ülkenin muaammalı yanası yakılası ahşap kapısı...Sevgi ise hayatın karanlık yanında kandillerin yağıdır... Sevgi belkide bir meşhur zannedilen meçhuldür... Kim bilir...?[/COLOR][/SIZE][/FONT][/B][/COLOR] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Sevgi...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst