Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Şimdi aziz bir rüzgar esti...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="m_safiturk" data-source="post: 4558" data-attributes="member: 183"><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Şimdi aziz bir rüzgar esti..Bir alabora oldu..Bir virane hırpalandı..Bir huzme sızdı sızılara..Bir ezgi tünedi saçaklara…Ağırca boyun bağları eskisi gibi hep ağır..Ve hep aynı içinden geçemezsem bu duvarlar hep sağır…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Kalkmalı doğrulmalıyım..Acım benim kendime yalanım..varlığımın farkındalığı bu perde...ve bu uykudan uyanmalıyım…Azizi bir rüzgar esti…Bir zillet düştü ellerime..Semaya bakıyorum gece gece..Gönlüme yıldız düştü eşi dostuyla..Kehkeşan misafirim…Kehkeşanda misafirim..Mutluluk gibi…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Derin derin nefesleniyorum..Be derinleniyorun derinlikle beraber…Bir talan başladı..ayağımı yerden kesti..Yolcuyum azığım yoğum..Varım da bela…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Aziz bir rüzgar esti..Uçuştu kağıtlarım…Kaldı yanımda taşlara kazıdıklarım…Ömrüm önümde..Orasına burasına bakıyorum…Bir şeyler arıyorum tutacak..Çocuktum vs…hani o ihtiyara ihtiyari baston olmuştum kırmızı ışıkta..En son ne zaman suladım çiçekleri…Nerede birkaç kırıntıyı kaldırdım yerden…Ne vakit bakıp bir baharın yüzüne hoş geldin derlemelerinle dedim..Ne zaman peşine düştüm bir kelebeğin bilmiyorum..Hem bir fidanım varmıydı dostluk ormanında hatırlamıyorum…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Bir aziz rüzgar esti..bir şeyleri aldı götürdü benden beni bıraktı…Tutup elimi ardına düşüyorum düştüğüm gibi…”Al beni benim de savrulma kabiliyetim var ..!”diyorum…Bir dağ’a uğrayıp gelecekmiş…Ellerimde kaldı ellerim…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Bir aziz rüzgar esti birkaç damla yağmur düştü gözlerime..Ağlamaklı oldu anılarım…Tozlar kirpiklerime kondular ardı sıra ağlayamadım..</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Bu meyus sallantı kalbimi harap edecek…Yok mu yar illerinden bir selam selamet…Ufka bakıyorum umud yurtlarına dalıyorum…Bir aziz rüzgar esti istianelerime bir lutuf şebnemi konuyor dualarıma…Alem içinde görünüyor…Bir daha diyorum…Bin defa istiyorum…Ey Aziz rüzgar dön dağlardan geri al beni…Ellerim üşüdü ellerimde…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">Bir acz ile bir kibritim var kametimce karanlığa çakıyorum..Aydınlığı bir çöp kadar…Belki bir kandile rastlar günümüz aydın kalan ömrümüz aydınlık olur…Isınır gönlümüz…</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 15px">m_safiturk</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="m_safiturk, post: 4558, member: 183"] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Şimdi aziz bir rüzgar esti..Bir alabora oldu..Bir virane hırpalandı..Bir huzme sızdı sızılara..Bir ezgi tünedi saçaklara…Ağırca boyun bağları eskisi gibi hep ağır..Ve hep aynı içinden geçemezsem bu duvarlar hep sağır…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Kalkmalı doğrulmalıyım..Acım benim kendime yalanım..varlığımın farkındalığı bu perde...ve bu uykudan uyanmalıyım…Azizi bir rüzgar esti…Bir zillet düştü ellerime..Semaya bakıyorum gece gece..Gönlüme yıldız düştü eşi dostuyla..Kehkeşan misafirim…Kehkeşanda misafirim..Mutluluk gibi…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Derin derin nefesleniyorum..Be derinleniyorun derinlikle beraber…Bir talan başladı..ayağımı yerden kesti..Yolcuyum azığım yoğum..Varım da bela…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Aziz bir rüzgar esti..Uçuştu kağıtlarım…Kaldı yanımda taşlara kazıdıklarım…Ömrüm önümde..Orasına burasına bakıyorum…Bir şeyler arıyorum tutacak..Çocuktum vs…hani o ihtiyara ihtiyari baston olmuştum kırmızı ışıkta..En son ne zaman suladım çiçekleri…Nerede birkaç kırıntıyı kaldırdım yerden…Ne vakit bakıp bir baharın yüzüne hoş geldin derlemelerinle dedim..Ne zaman peşine düştüm bir kelebeğin bilmiyorum..Hem bir fidanım varmıydı dostluk ormanında hatırlamıyorum…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Bir aziz rüzgar esti..bir şeyleri aldı götürdü benden beni bıraktı…Tutup elimi ardına düşüyorum düştüğüm gibi…”Al beni benim de savrulma kabiliyetim var ..!”diyorum…Bir dağ’a uğrayıp gelecekmiş…Ellerimde kaldı ellerim…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Bir aziz rüzgar esti birkaç damla yağmur düştü gözlerime..Ağlamaklı oldu anılarım…Tozlar kirpiklerime kondular ardı sıra ağlayamadım..[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Bu meyus sallantı kalbimi harap edecek…Yok mu yar illerinden bir selam selamet…Ufka bakıyorum umud yurtlarına dalıyorum…Bir aziz rüzgar esti istianelerime bir lutuf şebnemi konuyor dualarıma…Alem içinde görünüyor…Bir daha diyorum…Bin defa istiyorum…Ey Aziz rüzgar dön dağlardan geri al beni…Ellerim üşüdü ellerimde…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]Bir acz ile bir kibritim var kametimce karanlığa çakıyorum..Aydınlığı bir çöp kadar…Belki bir kandile rastlar günümüz aydın kalan ömrümüz aydınlık olur…Isınır gönlümüz…[/SIZE][/FONT] [FONT=Times New Roman][SIZE=4]m_safiturk[/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Şimdi aziz bir rüzgar esti...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst