Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
son vedam bu sana...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="ebrar172" data-source="post: 28767" data-attributes="member: 157"><p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkolivegreen"><em>Son vedam bu sana..son sana seslenişim..son adını anışım..</em></span></span></span><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkolivegreen"><em> Belki böyle olmalıydı..belki olmamalıydı..doğrusunu hiçbir zaman bilemeyeceğiz..zaten olan oldu..</em></span></span></span></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkolivegreen"><em>Kötü bir rüyaydın aslında..güzel başlayıp,kötü biten.. ve sonunda uyandığım..gerçeğin farkına vardığım..kötü bir rüya..</em></span></span></span></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkolivegreen"><em>Ne Bir anlamı kaldı dinlediğimiz şarkıların..ne de beraber baktığımız gökyüzünün..Sadece bir yarasın kalbimde,durmadan deştiğin, sürekli sızlattığın bir yara..ve bir düğümsün boğazımda..kavuşsan belki göz yaşlarımla rahatlayacağım.atacağım zehirimi kurtulacağım belki de senden! </em></span></span></span></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkolivegreen"><em>Bugün arınacağım senden! son hıçkırıklarım bunlar..son isyanım,son bağırışım bu sana,son bu ardından ettiğim lanetler sana..son..! akıtıp yüreğimdeki zehirini gideceksin artık benden..kurtulacağım..!</em></span></span></span></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkolivegreen"><em>Verdiğin sözleri,anlamsız kelimeleri,tüm resimleri yakacağım hepsini!</em></span></span></span><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkolivegreen"><em> Kalmasın senden geriye hiçbirşey..senli zamanlarım kalmasın..</em></span></span></span><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkolivegreen"><em> Güzel bir rüyaydın..uyanmak istemedim..gittin..</em></span></span></span><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkolivegreen"><em> Kötü bir rüyaydın..</em></span></span></span></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkolivegreen"><em>Uyandım..</em></span></span></span></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkolivegreen"><em>Bittim..</em></span></span></span></p><p></p><p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkolivegreen"><em><span style="color: green">BİTTİN...!</span></em></span></span></span></p><p></p><p></p><p> </p><p> </p><p><strong><em><span style="font-family: 'Palatino Linotype'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #008000">alıntıdır...</span></span></span></em></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebrar172, post: 28767, member: 157"] [CENTER][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=darkolivegreen][I]Son vedam bu sana..son sana seslenişim..son adını anışım..[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=darkolivegreen][I] Belki böyle olmalıydı..belki olmamalıydı..doğrusunu hiçbir zaman bilemeyeceğiz..zaten olan oldu..[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=darkolivegreen][I]Kötü bir rüyaydın aslında..güzel başlayıp,kötü biten.. ve sonunda uyandığım..gerçeğin farkına vardığım..kötü bir rüya..[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=darkolivegreen][I]Ne Bir anlamı kaldı dinlediğimiz şarkıların..ne de beraber baktığımız gökyüzünün..Sadece bir yarasın kalbimde,durmadan deştiğin, sürekli sızlattığın bir yara..ve bir düğümsün boğazımda..kavuşsan belki göz yaşlarımla rahatlayacağım.atacağım zehirimi kurtulacağım belki de senden! [/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=darkolivegreen][I]Bugün arınacağım senden! son hıçkırıklarım bunlar..son isyanım,son bağırışım bu sana,son bu ardından ettiğim lanetler sana..son..! akıtıp yüreğimdeki zehirini gideceksin artık benden..kurtulacağım..![/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=darkolivegreen][I]Verdiğin sözleri,anlamsız kelimeleri,tüm resimleri yakacağım hepsini![/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=darkolivegreen][I] Kalmasın senden geriye hiçbirşey..senli zamanlarım kalmasın..[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=darkolivegreen][I] Güzel bir rüyaydın..uyanmak istemedim..gittin..[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=darkolivegreen][I] Kötü bir rüyaydın..[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=darkolivegreen][I]Uyandım..[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=darkolivegreen][I]Bittim..[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [CENTER][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=darkolivegreen][I][COLOR=green]BİTTİN...![/COLOR][/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER] [B][I][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Palatino Linotype][SIZE=4][COLOR=#008000]alıntıdır...[/COLOR][/SIZE][/FONT][/I][/B] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
son vedam bu sana...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst