Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Sonra ne olacaktim
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="mihrimah" data-source="post: 113136" data-attributes="member: 656"><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">1985–1986 yıllarıydı. Reyhanlı Lisesi’nde okuyan <strong>Molla Biçer</strong> isminde bir öğrencimiz vardı Sosyal yönü kuvvetli bir öğrenciydi. Bütün arkadaşları onu severdi. O da bütün arkadaşlarını nurlarla şereflendirirdi. Dershaneye gelmeyenin evine giderdi. Bu gün Reyhanlı’daki okumuş birçok insan onun arkadaşıdır. </span></span></p><p> </p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">Molla, <strong>sevimli</strong> ve <strong>sohbet ehli</strong> olduğu için dikkat çekiyordu. Üniversite imtihanlarında başarılı olamayınca hepimiz şaşırmıştık. Hele babası çok üzülmüştü, üzüntüden öteye biraz da kızmıştı. Babasıyla Molla arasında şöyle bir konuşma geçmişti. Bu konuşmayı babası, Molla’nın cenaze merasiminde Molla toprağa verildiği gün, onun mezarı başında bize anlatmıştı:</span></span></p><p> </p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—Yavrum takdir alan bir öğrencisin, zayıfı olan öğrenciler bile üniversiteyi kazandı, sen niçin kazanamadın?</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—<strong>Ne yapalım, kısmet değilmiş baba.</strong></span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—Bu kadar emeklerim boşa gitti.</span></span></p><p> </p><p><strong><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—Nasip değilmiş baba.</span></span></strong></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—İnsan biraz üzülür bari!</span></span></p><p> </p><p><strong><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—Hayır, her şey olacağı yere varır. </span></span></strong></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—Kazansan daha iyi olmaz mıydı?</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—<strong>Babacığım, kazansam ne olacaktı?</strong></span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray"><span style="color: #000000">-</span>Üniversiteyi okur, bitirirdin.</span></span></p><p> </p><p><strong><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—Sonra ne olacaktı?</span></span></strong></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—Doktor, avukat vs. olurdun.</span></span></p><p> </p><p><strong><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—Sonra ne olacaktı?</span></span></strong></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—Çalışır, kazanır, yaşar ve emekli olurdun.</span></span></p><p> </p><p><strong><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—Sonra ne olacaktı?</span></span></strong></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—Allah’ın takdiriyle vakti gelince ölürdün oğlum.</span></span></p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">—<strong>Babacığım, madem her şeyin sonu ölüm, madem dünyada ebedi kalmayacağım, ağa da olsam, paşa da olsam bir gün öleceğim, o zaman, üzerime niçin bu kadar varıyorsun? Üzerime bu kadar fazla varman doğru değil. Bir yıl daha çalışırım, olursa olur, olmazsa Allah’ın dediği olur</strong>.</span></span></p><p> </p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">Ne gariptir ki o kış, İstanbul’da ÖYS kurslarına giden Molla, bir trenin altında kalarak öldü. Bir yıl sonra da babası rahmetli oldu. Hatay’ın Kumulu ilçesinin mezarlığında baba oğul, atalarının mezarlarının yanında yatmaktadırlar. Allah, gani gani rahmet etsin. </span></span></p><p> </p><p> </p><p><span style="font-family: 'Verdana'"><span style="color: darkslategray">Molla’nın daha ölmeden önce anladığı gerçeği, Allah bize de anlamak nasip etsin. Cuma Ağabey’in ifadesiyle Molla, anlaşılması gereken gerçekleri kısa zamanda anlamış ve vazifesini az bir zamanda tamamlamıştı. Yeri cennet olsun.</span></span></p><p> </p><p> </p><p><span style="color: darkslategray">İbrahim Köse</span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mihrimah, post: 113136, member: 656"] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]1985–1986 yıllarıydı. Reyhanlı Lisesi’nde okuyan [B]Molla Biçer[/B] isminde bir öğrencimiz vardı Sosyal yönü kuvvetli bir öğrenciydi. Bütün arkadaşları onu severdi. O da bütün arkadaşlarını nurlarla şereflendirirdi. Dershaneye gelmeyenin evine giderdi. Bu gün Reyhanlı’daki okumuş birçok insan onun arkadaşıdır. [/COLOR][/FONT] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]Molla, [B]sevimli[/B] ve [B]sohbet ehli[/B] olduğu için dikkat çekiyordu. Üniversite imtihanlarında başarılı olamayınca hepimiz şaşırmıştık. Hele babası çok üzülmüştü, üzüntüden öteye biraz da kızmıştı. Babasıyla Molla arasında şöyle bir konuşma geçmişti. Bu konuşmayı babası, Molla’nın cenaze merasiminde Molla toprağa verildiği gün, onun mezarı başında bize anlatmıştı:[/COLOR][/FONT] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—Yavrum takdir alan bir öğrencisin, zayıfı olan öğrenciler bile üniversiteyi kazandı, sen niçin kazanamadın?[/COLOR][/FONT] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—[B]Ne yapalım, kısmet değilmiş baba.[/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—Bu kadar emeklerim boşa gitti.[/COLOR][/FONT] [B][FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—Nasip değilmiş baba.[/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—İnsan biraz üzülür bari![/COLOR][/FONT] [B][FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—Hayır, her şey olacağı yere varır. [/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—Kazansan daha iyi olmaz mıydı?[/COLOR][/FONT] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—[B]Babacığım, kazansam ne olacaktı?[/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray][COLOR=#000000]-[/COLOR]Üniversiteyi okur, bitirirdin.[/COLOR][/FONT] [B][FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—Sonra ne olacaktı?[/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—Doktor, avukat vs. olurdun.[/COLOR][/FONT] [B][FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—Sonra ne olacaktı?[/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—Çalışır, kazanır, yaşar ve emekli olurdun.[/COLOR][/FONT] [B][FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—Sonra ne olacaktı?[/COLOR][/FONT][/B] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—Allah’ın takdiriyle vakti gelince ölürdün oğlum.[/COLOR][/FONT] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]—[B]Babacığım, madem her şeyin sonu ölüm, madem dünyada ebedi kalmayacağım, ağa da olsam, paşa da olsam bir gün öleceğim, o zaman, üzerime niçin bu kadar varıyorsun? Üzerime bu kadar fazla varman doğru değil. Bir yıl daha çalışırım, olursa olur, olmazsa Allah’ın dediği olur[/B].[/COLOR][/FONT] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]Ne gariptir ki o kış, İstanbul’da ÖYS kurslarına giden Molla, bir trenin altında kalarak öldü. Bir yıl sonra da babası rahmetli oldu. Hatay’ın Kumulu ilçesinin mezarlığında baba oğul, atalarının mezarlarının yanında yatmaktadırlar. Allah, gani gani rahmet etsin. [/COLOR][/FONT] [FONT=Verdana][COLOR=darkslategray]Molla’nın daha ölmeden önce anladığı gerçeği, Allah bize de anlamak nasip etsin. Cuma Ağabey’in ifadesiyle Molla, anlaşılması gereken gerçekleri kısa zamanda anlamış ve vazifesini az bir zamanda tamamlamıştı. Yeri cennet olsun.[/COLOR][/FONT] [COLOR=darkslategray]İbrahim Köse[/COLOR] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Sonra ne olacaktim
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst