Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Strese girenin imanından şüphe ederim!
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="ebrar172" data-source="post: 13329" data-attributes="member: 157"><p>bu yazıyı defalarca okudum fakat bir benmi strese giriyorum...yani arkadaşlar bilmiyorum sizler hiç strese yani daha kısaltırsak sıkıntıya girmezmisiniz...hiç yeise kapılmazmısınız...ben malesef bazen stresede girerim hatta yeise düşer karamsarlaşırım sonra birden içim umutla dolar...çünkü insanım...imanından şüphe ederim fazla ağır bir terim bence...bizler o kadar ihlaslımıyız.pardon ben yani.. ben o kadar ihlaslı değilim herhalde...ama iman apayrı bir konu...herkesin yorumlarına saygı duymakla beraber biraz abartılı geldi bana kimse yanlış anlamasın sakın...fakat ben sizler kadar nefsimi yenememişim demekki...strese giriyorum çünkü...<img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite3" alt=":(" title="Frown :(" loading="lazy" data-shortname=":(" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebrar172, post: 13329, member: 157"] bu yazıyı defalarca okudum fakat bir benmi strese giriyorum...yani arkadaşlar bilmiyorum sizler hiç strese yani daha kısaltırsak sıkıntıya girmezmisiniz...hiç yeise kapılmazmısınız...ben malesef bazen stresede girerim hatta yeise düşer karamsarlaşırım sonra birden içim umutla dolar...çünkü insanım...imanından şüphe ederim fazla ağır bir terim bence...bizler o kadar ihlaslımıyız.pardon ben yani.. ben o kadar ihlaslı değilim herhalde...ama iman apayrı bir konu...herkesin yorumlarına saygı duymakla beraber biraz abartılı geldi bana kimse yanlış anlamasın sakın...fakat ben sizler kadar nefsimi yenememişim demekki...strese giriyorum çünkü...:( [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Strese girenin imanından şüphe ederim!
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst