Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Strese girenin imanından şüphe ederim!
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="teblið" data-source="post: 231323" data-attributes="member: 1011058"><p><strong><em><span style="font-size: 15px"><span style="font-family: 'Arial'">Strese girenin iman kuvvetinden şüphe ederim!” </span></span></em></strong></p><p> </p><p><strong><em><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">valla bu söz bana biraz ağır geldi kardeşim..hazmedemedim af buyrun ;;</span></span></em></strong></p><p> </p><p><strong><em><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">insanoğlunun fıtrı özelliklerine bakacak olursak sevinç neşe nin yanıda üzüntü öfke ve sıkıntı da verildi biz kullara.;</span></span></em></strong></p><p> </p><p><strong><em><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">öfkelenmekte sterese girmekte kul oluşumuzdan kardeş;</span></span></em></strong></p><p> </p><p><strong><em><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">yaşadığımız şu imtihan dünyasında neler neler yaşıyoruz veya çevremizde şahid oluyoruz..Bazen bam teline dokunan hayat şartları ister istemez öfke uyandırıyor kalbimizde ..</span></span></em></strong></p><p> </p><p><strong><em><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">elbet iman etmiş kullar olarak o öfkeyide iman potasında eritmeye çalışıyoruz iman nisbetinde ve gücümüz yettiğince;</span></span></em></strong></p><p> </p><p><strong><em><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">Hatta yanlış hatırlamıyorsam şöyle bir hadis vardı;</span></span></em></strong></p><p> </p><p><strong><em><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">Efendimiz (sav) birine öfkelendiğinizde cevap verip kavga etmeyin..kalkıp abdest tazeleyin iki rekat namaz kılınız..diye buyurmuştur;</span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">;</span></span></em></strong></p><p><strong><em><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">gönül isterki huzurlu bir hayat halim selim bir kul olabilmek..ama çok zor be kardeş..nekadarını yapabiliyoruz şu asırda onuda bilemiyorum..</span></span></em></strong></p><p> </p><p><strong><em><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">cenebı Hakk dünyalık ihtiraslarımızın kurbanı etmesin cümlemizi;</span></span></em></strong></p><p> </p><p><strong><em><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 15px">hakkınızı helal edin harp kardeşim..biraz bana dokundu bu laf ..</span></span></em></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="teblið, post: 231323, member: 1011058"] [B][I][SIZE=4][FONT=Arial]Strese girenin iman kuvvetinden şüphe ederim!” [/FONT][/SIZE][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4]valla bu söz bana biraz ağır geldi kardeşim..hazmedemedim af buyrun ;;[/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4]insanoğlunun fıtrı özelliklerine bakacak olursak sevinç neşe nin yanıda üzüntü öfke ve sıkıntı da verildi biz kullara.;[/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4]öfkelenmekte sterese girmekte kul oluşumuzdan kardeş;[/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4]yaşadığımız şu imtihan dünyasında neler neler yaşıyoruz veya çevremizde şahid oluyoruz..Bazen bam teline dokunan hayat şartları ister istemez öfke uyandırıyor kalbimizde ..[/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4]elbet iman etmiş kullar olarak o öfkeyide iman potasında eritmeye çalışıyoruz iman nisbetinde ve gücümüz yettiğince;[/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4]Hatta yanlış hatırlamıyorsam şöyle bir hadis vardı;[/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4]Efendimiz (sav) birine öfkelendiğinizde cevap verip kavga etmeyin..kalkıp abdest tazeleyin iki rekat namaz kılınız..diye buyurmuştur;[/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4];[/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4]gönül isterki huzurlu bir hayat halim selim bir kul olabilmek..ama çok zor be kardeş..nekadarını yapabiliyoruz şu asırda onuda bilemiyorum..[/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4]cenebı Hakk dünyalık ihtiraslarımızın kurbanı etmesin cümlemizi;[/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4][/SIZE][/FONT][/I][/B] [B][I][FONT=Arial][SIZE=4]hakkınızı helal edin harp kardeşim..biraz bana dokundu bu laf ..[/SIZE][/FONT][/I][/B] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
Strese girenin imanından şüphe ederim!
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst