TIKLA, zeka türünü öğren !

Eskiden tek zeka kavramından bahsedilirken bugün 8 farklı zeka türü olduğu kabul ediliyor.

Peki siz hangi zeka türüne sahipsiniz?

İşte 8 farklı zeka türü...
1
zeka_galeri_1.jpg
2
zeka_galeri_2.jpg


3
zeka_galeri_3.jpg


4
zeka_galeri_4.jpg



5
zeka_galeri_5.jpg



6
zeka_galeri_6.jpg



7
zeka_galeri_7.jpg



8
zeka_galeri_8.jpg



kaynak; samanyoluhaber
 

huve

Well-known member
Yahu tam çözemedim zekamı, nasıl iş bu Gülşerbeti, ben ayrı grup mu oluyorum acaba,
yoksa acı bir gerçek mi var benim gibiler için, söyle :)
İçsel ve görsel zeka arası bir şey benimki sanırım
 
Yahu tam çözemedim zekamı, nasıl iş bu Gülşerbeti, ben ayrı grup mu oluyorum acaba,
yoksa acı bir gerçek mi var benim gibiler için, söyle :)
İçsel ve görsel zeka arası bir şey benimki sanırım


Bir kategoriyle insanin sinirlanmasi, insanin dogasina aykiri gibi geldi bana...
butun bu zeka turlerinin 1 insanda dereceli olarak toplanmasi mumkundur diye dusunuyorum..


Ama agir basan 1 tane olacak da diyemeyiz... mesela bende an agir basanlar; gorsel,sozel,bedensel,sayisal, icsel....:cool: cesit cok diye fazla zeki sayilmayiz sanirim...:p:)
 

huve

Well-known member
Bir kategoriyle insanin sinirlanmasi, insanin dogasina aykiri gibi geldi bana...
butun bu zeka turlerinin 1 insanda dereceli olarak toplanmasi mumkundur diye dusunuyorum..


Ama agir basan 1 tane olacak da diyemeyiz... mesela bende an agir basanlar; gorsel,sozel,bedensel,sayisal, icsel....:cool: cesit cok diye fazla zeki sayilmayiz sanirim...:p:)

Bir nebze de olsa rahatladım sağol :)
Burç gibi bir şey diyorsun yani; sadece %25 etkiliymiş insan hayatında..
Ya da ne bileyim çevrende gördüğün birçok insana benzersin ama aynı burçtan değilsindir.. :)
Tekrar zeki olduğumu düşünmeye başlayabilirim şu halde :)
 
Evet bu yerinde bir tespit oldu Gülşerbeti
Yoksa kimlik bunalımından çıkamayacağız.. :)


estf. kimlik bunalimi degilde, kendini, sahsi ve kisisel ozelliklerini yeterince tanimama diyebiliriz... :rolleyes: her insan ayri bir dunya, kendine has ozel bi kokteyl.. :)

kisilik ozelliklerini kategorilestirme.. insana kesin bir yanit sunmaz ama insanin kendini ve ozelliklerinin tanima yolunda bir yol gosterici olabilir...

kimlik baska bisey olsa gerek...:cool:






.
 

huve

Well-known member
estf. kimlik bunalimi degilde, kendini, sahsi ve kisisel ozelliklerini yeterince tanimama diyebiliriz... :rolleyes: her insan ayri bir dunya, kendine has ozel bi kokteyl.. :)

kisilik ozelliklerini kategorilestirme.. insana kesin bir yanit sunmaz ama insanin kendini ve ozelliklerinin tanima yolunda bir yol gosterici olabilir...

kimlik baska bisey olsa gerek...:cool:






.

Bu kokteyl tabirini sevdim Gülşerbeti ;)
Sağolasın tesbitlerin için, bu başlığa çok kulak asmyoruz o halde.. :)
Şöyle bir anket olabilir; "tıkla, kendi zeka türünü kendin yarat" :)
 
Üst