Toshiba'nın 'efsane' garantisi geri dönüyor

HaberRss

Haber Robotu
Toshiba.jpg
Toshiba TNB A.Ş., Türkiye'deki tüketicilerinin Toshiba ürünlerine duymuş olduğu güveni ve müşteri memnuniyetini pekiştiren TNB premium hizmetlerini, NMW ile zenginleştiriyor.2009 yılında Toshiba'nın Türkiye dahil 13 Avrupa ülkesinde uyguladığıNo Matter What/Ne Olursa Olsun garanti hizmeti kampanyası TNB A.Ş’nin ‘’Premium Hizmetler’’kapsamındatekrar başlıyor. 20 Temmuz - 18 Ağustos 2013 tarihleri arasında satın alınacak TNB A.Ş. garantili tüm Toshiba notebook modelleri No Matter What/Ne Olursa Olsun garanti hizmet paketi içersinde yer alacak. Yani dizüstü bilgisayarınız çalındığı, herhangi bir nedenle düşürme, sıvı dökülmesi gibi sebepler ile hasarlandığı yada iki hafta içinde memnun kalmadığınız takdirde Toshiba TNB A.ş. bu paket içerisinde hepsi için bir çözüm garanti ediyor.TNB Premium hizmetlerin, NMW garanti hizmetine getirdiği bir de büyük yenilik var. NMW hizmetinin geçerliliği cihazın garanti süresi boyunca devam ediyor. Bu sayede garanti süresi boyunca dizüstü bilgisayar kullanıcılarının her an karşılaşabildikleri çalınma, düşme, sıvı teması gibi garanti kapsamı dışında kalan ve yüksek maliyetlere neden olabilen durumlarda Toshiba müşterilerini koruma altına alıyor.TNB A.Ş. Genel Müdürü Aytaç Biter konu ile ilgili yaptığı açıklamada;“Toshiba’yı Türkiye’de 25 yıldır gururla temsil ederken, geliştirdiğimiz servis ve hizmetler ile kalite ve güvenirliğimizi bir üst seviyeye taşıyoruz. Bunun en güzel örneği kısa sürede bir efsane haline gelen ama gerçek olan No Matter What /Ne Olursa Olsun garanti hizmetikampanyası. Hizmet kalitesinde sürekli en iyiyi hedeflemek ile yetinmiyoruz, geliştirdiğimiz TNB Premium hizmet paketleri ile satış sonrası hizmetler konusundaki iddiamızı sürdürüyoruz. Toshiba bilgisayar tercih eden kullanıcılara markamıza güvenimizin ispatı olarak Toshiba yatırımlarını güvence altına alan NMW garantisini hediye ediyoruz. Tamamen müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımlarımız ile Toshiba ürünlerini alan tüketiciler sadece alırken değil aynı zamanda kullanırken de kazanıyor, toplam sahip olma maliyeti düşüyor ve uzun süreli müşteri memnuniyeti sağlanıyor.” dedi.

Devami...
 
Üst