Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
urfalı anneden oğluna mektup
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="ARİF" data-source="post: 26244" data-attributes="member: 536"><p><span style="font-size: 12px">Oğlum Mahir! </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ana heyran nasılsan? </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ne haldasan? </span></p><p><span style="font-size: 12px">Biz seni aramasah, sormasah, </span></p><p><span style="font-size: 12px">Sen bizi ne arisan, ne de sorisan; </span></p><p></p><p><span style="font-size: 12px">Sen ne hersiz bir evlatmışsan! </span></p><p><span style="font-size: 12px">Bemırad olmıyasan, </span></p><p><span style="font-size: 12px">Hahin kızınan gezisen dolaşisan? </span></p><p><span style="font-size: 12px">Edemisen anana mektup yazasan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Heç Allah'tan korhmisan bizi merakta bırahisan </span></p><p></p><p><span style="font-size: 12px">Dünegin arkadaşın Hüsen gelmisti Ankara'dan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Getmişem sağlık haberin ondan almışam </span></p><p><span style="font-size: 12px">Seni belediye otobozunda görmiş bir kıznan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Sözlüm diye bahsetmişsen o kızdan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Birde yüzüg tahmişsan barmagan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Niye oglum sen anasiz kalmişsan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Sansahan evlenmaga kalhmişsan? </span></p><p></p><p><span style="font-size: 12px">Hüsen'e dedim ki; </span></p><p><span style="font-size: 12px">"-- Hüsen! Hele birez kızı anlat" </span></p><p><span style="font-size: 12px">Dedi ki: </span></p><p><span style="font-size: 12px">"-- Ne anlatayım diyaza, ay parçası bemırad </span></p><p><span style="font-size: 12px">Gülende güller açi, </span></p><p><span style="font-size: 12px">Agliyanda incinen mercan saçi. </span></p><p><span style="font-size: 12px">Bele güzel ne görülmiş, ne duyulmış, </span></p><p><span style="font-size: 12px">Hak teala öz nurundan yaratmış." </span></p><p><span style="font-size: 12px">Mahir! </span></p><p></p><p><span style="font-size: 12px">Niye sen hirif olmışsan, </span></p><p><span style="font-size: 12px">Böyükleren danışmadan evlenmaga kahmışsan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Kardaşından da mi ibret almisan? </span></p><p><span style="font-size: 12px">Getti bir tango kız getirdi. </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ne kendisi rehet etti, </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ne de bizi rehet ettirdi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Kız da kız olaydı üregim yanmazdı </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ele zaif ele zaifti ki </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ayni Çirtik Eso'ya benzidi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Çirpi gibi bacagi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Emin aganin ayagi gibi ayagi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Çamaşir tokaci gibi de elleri vardi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ne aglidi agliyasan, </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ne gülidi gülesen. </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ne konuşmagimizi begenidi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ne pişirdigimizi yeyidi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Zıkkımın köküni yiyeydi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Her bişede kusur buludi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Her bişeye yeni yeni adlar tahidi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ben deyidim babakanuç, </span></p><p><span style="font-size: 12px">O deyidi " patlican ezmesi" </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ben deyidim lebeni, </span></p><p><span style="font-size: 12px">O deyidi " yogurt çorbasi" </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ben deyidim hilorik aşı </span></p><p><span style="font-size: 12px">O deyidi "ekşili İzmir köftesi" </span></p><p><span style="font-size: 12px">Yoh! Carut degil faraşmış </span></p><p><span style="font-size: 12px">Küçe degil sokahmış </span></p><p><span style="font-size: 12px">Hebene degil destiymiş </span></p><p><span style="font-size: 12px">Havuca pirçikli demah ayıpmış </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ben bele konuşayım diye benden utanimiş. </span></p><p><span style="font-size: 12px">Niye kendi yaptigindan utanmidi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Gün evle olidi yatahtan kahidi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Benim elimden çaput </span></p><p><span style="font-size: 12px">Onun elinden roman düşmidi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Gezmeye gidende de en öne o düşidi. </span></p><p><span style="font-size: 12px">Birgün baban dükkanden geldi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Hanimin kızı yerinden bile teprenmedi </span></p><p><span style="font-size: 12px">Baban çoh agrina getti </span></p><p><span style="font-size: 12px">Bırahsam, alimallah saçını pirçigini yolacahtı. </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ben ne şanssız bir karıymışam anam! </span></p><p><span style="font-size: 12px">Kaynanaların zalim zamanında gelin olmışam </span></p><p><span style="font-size: 12px">Gelinlerin zalim zamanında da kaynana olmışam </span></p><p><span style="font-size: 12px">Kime ne etmisem ki bulmışam. </span></p><p></p><p><span style="font-size: 12px">Mahir! sen sen olasan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Aklı başında bir kız alasan </span></p><p><span style="font-size: 12px">İster Urfali olsun </span></p><p><span style="font-size: 12px">İstersen yedi yabancıdan olsun </span></p><p><span style="font-size: 12px">Yeter ki helal süt emmiş bir kız olsun </span></p><p><span style="font-size: 12px">Istiyem ki sonradan peşman olmıyasan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Karı kısmı ayakkabı degil ki, </span></p><p><span style="font-size: 12px">Sıhtı mı çıharasan atasan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Namusumdur diyecahsan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Ömrü billah çekecahsan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Mahir! Biliyem eyisen hoşsan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Her şeye çabuh kizisan </span></p><p><span style="font-size: 12px">Kızanda da alalo gibi kabarisan </span></p><p></p><p><span style="font-size: 12px">Oglum! Asebi erkegin kahrı çoh olur </span></p><p><span style="font-size: 12px">Kahir çeken karı zor bulunur </span></p><p><span style="font-size: 12px">Onun için, karilarin hamuri sabirnan yogrulmuştur </span></p><p><span style="font-size: 12px">Onlar hanımdır </span></p><p><span style="font-size: 12px">Onlar hatundur </span></p><p><span style="font-size: 12px">Onlar sultandır </span></p><p><span style="font-size: 12px">Onların mekânı Cennet-i A'lâ'dır </span></p><p><span style="font-size: 12px">Onlar ışıhtır </span></p><p><span style="font-size: 12px">Onlar nurdur </span></p><p><span style="font-size: 12px">Onlar yüce Allah'ın erkeklere bir lütfudur</span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ARİF, post: 26244, member: 536"] [SIZE=3]Oğlum Mahir! Ana heyran nasılsan? [/SIZE] [SIZE=3]Ne haldasan? [/SIZE] [SIZE=3]Biz seni aramasah, sormasah, [/SIZE] [SIZE=3]Sen bizi ne arisan, ne de sorisan; [/SIZE] [SIZE=3]Sen ne hersiz bir evlatmışsan! [/SIZE] [SIZE=3]Bemırad olmıyasan, [/SIZE] [SIZE=3]Hahin kızınan gezisen dolaşisan? [/SIZE] [SIZE=3]Edemisen anana mektup yazasan [/SIZE] [SIZE=3]Heç Allah'tan korhmisan bizi merakta bırahisan [/SIZE] [SIZE=3]Dünegin arkadaşın Hüsen gelmisti Ankara'dan [/SIZE] [SIZE=3]Getmişem sağlık haberin ondan almışam [/SIZE] [SIZE=3]Seni belediye otobozunda görmiş bir kıznan [/SIZE] [SIZE=3]Sözlüm diye bahsetmişsen o kızdan [/SIZE] [SIZE=3]Birde yüzüg tahmişsan barmagan [/SIZE] [SIZE=3]Niye oglum sen anasiz kalmişsan [/SIZE] [SIZE=3]Sansahan evlenmaga kalhmişsan? [/SIZE] [SIZE=3]Hüsen'e dedim ki; [/SIZE] [SIZE=3]"-- Hüsen! Hele birez kızı anlat" [/SIZE] [SIZE=3]Dedi ki: [/SIZE] [SIZE=3]"-- Ne anlatayım diyaza, ay parçası bemırad [/SIZE] [SIZE=3]Gülende güller açi, [/SIZE] [SIZE=3]Agliyanda incinen mercan saçi. [/SIZE] [SIZE=3]Bele güzel ne görülmiş, ne duyulmış, [/SIZE] [SIZE=3]Hak teala öz nurundan yaratmış." [/SIZE] [SIZE=3]Mahir! [/SIZE] [SIZE=3]Niye sen hirif olmışsan, [/SIZE] [SIZE=3]Böyükleren danışmadan evlenmaga kahmışsan [/SIZE] [SIZE=3]Kardaşından da mi ibret almisan? [/SIZE] [SIZE=3]Getti bir tango kız getirdi. [/SIZE] [SIZE=3]Ne kendisi rehet etti, [/SIZE] [SIZE=3]Ne de bizi rehet ettirdi [/SIZE] [SIZE=3]Kız da kız olaydı üregim yanmazdı [/SIZE] [SIZE=3]Ele zaif ele zaifti ki [/SIZE] [SIZE=3]Ayni Çirtik Eso'ya benzidi [/SIZE] [SIZE=3]Çirpi gibi bacagi [/SIZE] [SIZE=3]Emin aganin ayagi gibi ayagi [/SIZE] [SIZE=3]Çamaşir tokaci gibi de elleri vardi [/SIZE] [SIZE=3]Ne aglidi agliyasan, [/SIZE] [SIZE=3]Ne gülidi gülesen. [/SIZE] [SIZE=3]Ne konuşmagimizi begenidi [/SIZE] [SIZE=3]Ne pişirdigimizi yeyidi [/SIZE] [SIZE=3]Zıkkımın köküni yiyeydi [/SIZE] [SIZE=3]Her bişede kusur buludi [/SIZE] [SIZE=3]Her bişeye yeni yeni adlar tahidi [/SIZE] [SIZE=3]Ben deyidim babakanuç, [/SIZE] [SIZE=3]O deyidi " patlican ezmesi" [/SIZE] [SIZE=3]Ben deyidim lebeni, [/SIZE] [SIZE=3]O deyidi " yogurt çorbasi" [/SIZE] [SIZE=3]Ben deyidim hilorik aşı [/SIZE] [SIZE=3]O deyidi "ekşili İzmir köftesi" [/SIZE] [SIZE=3]Yoh! Carut degil faraşmış [/SIZE] [SIZE=3]Küçe degil sokahmış [/SIZE] [SIZE=3]Hebene degil destiymiş [/SIZE] [SIZE=3]Havuca pirçikli demah ayıpmış [/SIZE] [SIZE=3]Ben bele konuşayım diye benden utanimiş. [/SIZE] [SIZE=3]Niye kendi yaptigindan utanmidi [/SIZE] [SIZE=3]Gün evle olidi yatahtan kahidi [/SIZE] [SIZE=3]Benim elimden çaput [/SIZE] [SIZE=3]Onun elinden roman düşmidi [/SIZE] [SIZE=3]Gezmeye gidende de en öne o düşidi. [/SIZE] [SIZE=3]Birgün baban dükkanden geldi [/SIZE] [SIZE=3]Hanimin kızı yerinden bile teprenmedi [/SIZE] [SIZE=3]Baban çoh agrina getti [/SIZE] [SIZE=3]Bırahsam, alimallah saçını pirçigini yolacahtı. [/SIZE] [SIZE=3]Ben ne şanssız bir karıymışam anam! [/SIZE] [SIZE=3]Kaynanaların zalim zamanında gelin olmışam [/SIZE] [SIZE=3]Gelinlerin zalim zamanında da kaynana olmışam [/SIZE] [SIZE=3]Kime ne etmisem ki bulmışam. [/SIZE] [SIZE=3]Mahir! sen sen olasan [/SIZE] [SIZE=3]Aklı başında bir kız alasan [/SIZE] [SIZE=3]İster Urfali olsun [/SIZE] [SIZE=3]İstersen yedi yabancıdan olsun [/SIZE] [SIZE=3]Yeter ki helal süt emmiş bir kız olsun [/SIZE] [SIZE=3]Istiyem ki sonradan peşman olmıyasan [/SIZE] [SIZE=3]Karı kısmı ayakkabı degil ki, [/SIZE] [SIZE=3]Sıhtı mı çıharasan atasan [/SIZE] [SIZE=3]Namusumdur diyecahsan [/SIZE] [SIZE=3]Ömrü billah çekecahsan [/SIZE] [SIZE=3]Mahir! Biliyem eyisen hoşsan [/SIZE] [SIZE=3]Her şeye çabuh kizisan [/SIZE] [SIZE=3]Kızanda da alalo gibi kabarisan [/SIZE] [SIZE=3]Oglum! Asebi erkegin kahrı çoh olur [/SIZE] [SIZE=3]Kahir çeken karı zor bulunur [/SIZE] [SIZE=3]Onun için, karilarin hamuri sabirnan yogrulmuştur [/SIZE] [SIZE=3]Onlar hanımdır [/SIZE] [SIZE=3]Onlar hatundur [/SIZE] [SIZE=3]Onlar sultandır [/SIZE] [SIZE=3]Onların mekânı Cennet-i A'lâ'dır [/SIZE] [SIZE=3]Onlar ışıhtır [/SIZE] [SIZE=3]Onlar nurdur [/SIZE] [SIZE=3]Onlar yüce Allah'ın erkeklere bir lütfudur[/SIZE] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Kütüphane
Makale - Menkıbe ve Denemeler
urfalı anneden oğluna mektup
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst