Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="guftepira" data-source="post: 111265" data-attributes="member: 9856"><p>çok sağ olun.. okuması zevkli bir alıntı yapmışsınız.. </p><p>gerçekten üstadımız bu husustada örnek olmuştur.</p><p></p><p>kimi yörelerde "cılbır" diye adlandırılan, sıcak suda pişirildikten sonra üzerine yoğurt dökülerek servise sunulan yemeğide üstadın çokça yediğini işitmiştik.</p><p></p><p>yumurtanın yağsız pişirilmesi yemeği çok sağlıklı kılıyor.</p><p></p><p>ayrıca (evvelden yemediyseniz) şiddetle tavsiye ederim çok hoş leziz bir yemek. </p><p>yapması çok kolaydır ve kısa zamanda hazırlanır.</p><p></p><p>buda beni hep, üstadın yemek hususunda çok pratik davrandığını bu işe fazlaca meşguliyet ayırmadığını düşündürmüştür.</p><p></p><p>oysa toplum olarak bu hususta fazlaca itina gösteriyoruz sanrım <img src="data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7" class="smilie smilie--sprite smilie--sprite1" alt=":)" title="Smile :)" loading="lazy" data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="guftepira, post: 111265, member: 9856"] çok sağ olun.. okuması zevkli bir alıntı yapmışsınız.. gerçekten üstadımız bu husustada örnek olmuştur. kimi yörelerde "cılbır" diye adlandırılan, sıcak suda pişirildikten sonra üzerine yoğurt dökülerek servise sunulan yemeğide üstadın çokça yediğini işitmiştik. yumurtanın yağsız pişirilmesi yemeği çok sağlıklı kılıyor. ayrıca (evvelden yemediyseniz) şiddetle tavsiye ederim çok hoş leziz bir yemek. yapması çok kolaydır ve kısa zamanda hazırlanır. buda beni hep, üstadın yemek hususunda çok pratik davrandığını bu işe fazlaca meşguliyet ayırmadığını düşündürmüştür. oysa toplum olarak bu hususta fazlaca itina gösteriyoruz sanrım :) [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst