Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="hulusi" data-source="post: 111346" data-attributes="member: 32"><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkred"><span style="font-size: 18px"><strong><em><u>Pullu balık</u></em></strong></span> </span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkred"><strong>Barla'da Üstad'ın o meşhur çift sarıklı resmini çeken Mustafa Çavuş'un oğlu Enver Tevfik Bey anlatıyor: </strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: darkred"><strong>"Kullandığı bir su termosu vardı. Kırılmıştı. Üzüldü. Canı sıkıldı. 'Fesübhânallah, bunda da vardır bir hikmet' diyordu. </strong></span></span></span></p><p><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="color: darkred">"Sirke ve soğanla yapılan pullu balığı (sazan?) severdi. Zaman zaman bizim valide yapar, ben de götürürdüm. 15-16 yaşlarında iken (1926), <u>Üstadla arkadaş gibi, senli benli konuşurduk. Şimdi olsa, öyle konuşamazdım."</u></span></span></strong></span></span></p><p><span style="font-family: 'Arial'"><span style="font-size: 12px"><span style="color: #3f3151">ah üstadım ah...</span></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hulusi, post: 111346, member: 32"] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=darkred][SIZE=5][B][I][U]Pullu balık[/U][/I][/B][/SIZE] [/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=darkred][B]Barla'da Üstad'ın o meşhur çift sarıklı resmini çeken Mustafa Çavuş'un oğlu Enver Tevfik Bey anlatıyor: [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=darkred][B]"Kullandığı bir su termosu vardı. Kırılmıştı. Üzüldü. Canı sıkıldı. 'Fesübhânallah, bunda da vardır bir hikmet' diyordu. [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [SIZE=4][COLOR=#3f3151][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred]"Sirke ve soğanla yapılan pullu balığı (sazan?) severdi. Zaman zaman bizim valide yapar, ben de götürürdüm. 15-16 yaşlarında iken (1926), [U]Üstadla arkadaş gibi, senli benli konuşurduk. Şimdi olsa, öyle konuşamazdım."[/U][/COLOR][/FONT][/B][/COLOR][/SIZE] [FONT=Arial][SIZE=3][COLOR=#3f3151]ah üstadım ah...[/COLOR][/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst