Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="hulusi" data-source="post: 111348" data-attributes="member: 32"><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong><span style="font-size: 18px"><span style="color: red"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong><span style="font-size: 18px"><span style="color: red">Diğer bazı yemekler</span></span> </strong></span></span></span></span></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong><span style="font-size: 18px"><span style="color: red"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong>"Üstadımız, yoğurtlardan da inek yoğurdu yerdi. Koyun yoğurdu yemezdi. </strong></span></span></span></span></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong><span style="font-size: 18px"><span style="color: red"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong>"Yemeklerden sonra ise, az da olsa tatlı yerdi. Meselâ, Isparta'da yapılan beyaz kurabiye çok yumuşak olurdu. onu kaşıkla ezer, toz haline getirir, kaşıkla yerdi. </strong></span></span></span></span></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong><span style="font-size: 18px"><span style="color: red"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong>"Üstad, kavunu da sever, kaşıkla yerdi. </strong></span></span></span></span></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong><span style="font-size: 18px"><span style="color: red"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong>"Üzümün kabuğunu ve çekirdeğini ayırır; domatesin de kabuğunu soyardı." </strong></span></span></span></span></strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong><span style="font-size: 18px"><span style="color: red"></span></span></strong></span></span></span><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong><span style="font-size: 18px"><span style="color: red">Etli yemekler:</span></span> </strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong>"Üstadımız on beş günde bir et yerdi. Taze koyun eti alır, çok pişirirdik. Bazan da köfte yaptırırdık. </strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong>"Köfteyi, Emirdağ'da Ceylan Abinin annesine, Isparta'da ise evin sahibesi Fıtnat Anaya yaptırırdı." </strong></span></span></span></p><p></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong><span style="font-size: 18px"><span style="color: red">Ve yemekten sonra</span></span> </strong></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Comic Sans MS'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: #3f3151"><strong>"Üstadımız çok az yerdi. Yediği zaman da beş saat geçmeyince tekrar yemek yemezdi. Yemekten sonra da, (sünnete uygun olarak) iki saat geçmeden su içmezdi. Saate bakar, on dakika da kalmış olsa 'Daha iki saat olmadı' diye bekler, sonra su içerdi." (Ayrıca bakınız: Son Şahitler-III/49. sayfa.) </strong></span></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hulusi, post: 111348, member: 32"] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=#3f3151][B][SIZE=5][COLOR=red][SIZE=4][COLOR=#3f3151][B][SIZE=5][COLOR=red]Diğer bazı yemekler[/COLOR][/SIZE] [/B][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#3f3151][B]"Üstadımız, yoğurtlardan da inek yoğurdu yerdi. Koyun yoğurdu yemezdi. [/B][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#3f3151][B]"Yemeklerden sonra ise, az da olsa tatlı yerdi. Meselâ, Isparta'da yapılan beyaz kurabiye çok yumuşak olurdu. onu kaşıkla ezer, toz haline getirir, kaşıkla yerdi. [/B][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#3f3151][B]"Üstad, kavunu da sever, kaşıkla yerdi. [/B][/COLOR][/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#3f3151][B]"Üzümün kabuğunu ve çekirdeğini ayırır; domatesin de kabuğunu soyardı." [/B][/COLOR][/SIZE] [/COLOR][/SIZE][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=#3f3151][B][SIZE=5][COLOR=red]Etli yemekler:[/COLOR][/SIZE] [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=#3f3151][B]"Üstadımız on beş günde bir et yerdi. Taze koyun eti alır, çok pişirirdik. Bazan da köfte yaptırırdık. [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=#3f3151][B]"Köfteyi, Emirdağ'da Ceylan Abinin annesine, Isparta'da ise evin sahibesi Fıtnat Anaya yaptırırdı." [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=#3f3151][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=#3f3151][B][SIZE=5][COLOR=red]Ve yemekten sonra[/COLOR][/SIZE] [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=#3f3151][B]"Üstadımız çok az yerdi. Yediği zaman da beş saat geçmeyince tekrar yemek yemezdi. Yemekten sonra da, (sünnete uygun olarak) iki saat geçmeden su içmezdi. Saate bakar, on dakika da kalmış olsa 'Daha iki saat olmadı' diye bekler, sonra su içerdi." (Ayrıca bakınız: Son Şahitler-III/49. sayfa.) [/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst