Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="ebrar172" data-source="post: 205516" data-attributes="member: 157"><p><strong>Cevap: Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü ..</strong></p><p></p><p><span style="color: DarkRed"><strong><span style="font-family: 'Georgia'">Limonlu çay</span></strong></span></p><p> <span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Üstad Bediüzzaman'ın limonu çok sevdiğini ve bilhassa içtiği çaylara limon suyu kattığını pekçok kimse biliyor.</span></p><p> <span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Öyle ki, limon bulunmadığı zamanlarda, yanında taşıdığı limon tuzundan içtiği çaylara minik birer parça atarak, bu âdetini devam ettirirmiş.</span></p><p> <span style="font-family: 'Georgia'">Şimdi, bu limon alışkanlığı ile ilgili bazı hatıraları özet halinde sunmaya çalışalım.</span></p><p> <span style="font-family: 'Georgia'">Zübeyir Gündüzalp'in hatıra notlarından:</span></p><p> <span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="color: Olive">"Üstad, seher namazını edâ ettikten sonra, bir bardak limonlu çay içerdi.</span></span></p><p> <span style="font-family: 'Georgia'"><span style="color: Olive">"Hz. Üstadımız, her ne zaman olursa olsun, çaya ve limon konulacak yemeklere limon damlatırdı."</span></span></p><p> </p><p> <span style="color: DarkRed"><strong><span style="font-family: 'Georgia'">Çaya, çorbaya limon</span></strong></span></p><p> <span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'">Bayram Yüksel'in hatıra notlarından:</span></p><p> <span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="color: Olive">"Üstad çayı fazla içmezdi. Harareti olduğu zamanlarda, o da limonlu olarak bir bardak ancak içerdi.Limonu çok severdi. Yemeklerinde de limon kullanırdı. Limon bulunmadığı zamanlarda ise, çayına çok cüz'i miktarda limon tuzu koyardı."</span></span></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="color: Olive"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="color: Olive"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="color: Olive">"www.risaleakademisi.org"</span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="color: Olive"></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebrar172, post: 205516, member: 157"] [b]Cevap: Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü ..[/b] [COLOR=DarkRed][B][FONT=Georgia]Limonlu çay[/FONT][/B][/COLOR] [FONT=Georgia] [/FONT] [FONT=Georgia]Üstad Bediüzzaman'ın limonu çok sevdiğini ve bilhassa içtiği çaylara limon suyu kattığını pekçok kimse biliyor.[/FONT] [FONT=Georgia] [/FONT] [FONT=Georgia]Öyle ki, limon bulunmadığı zamanlarda, yanında taşıdığı limon tuzundan içtiği çaylara minik birer parça atarak, bu âdetini devam ettirirmiş.[/FONT] [FONT=Georgia]Şimdi, bu limon alışkanlığı ile ilgili bazı hatıraları özet halinde sunmaya çalışalım.[/FONT] [FONT=Georgia]Zübeyir Gündüzalp'in hatıra notlarından:[/FONT] [FONT=Georgia] [/FONT] [FONT=Georgia][COLOR=Olive]"Üstad, seher namazını edâ ettikten sonra, bir bardak limonlu çay içerdi.[/COLOR][/FONT] [FONT=Georgia][COLOR=Olive]"Hz. Üstadımız, her ne zaman olursa olsun, çaya ve limon konulacak yemeklere limon damlatırdı."[/COLOR][/FONT] [FONT=Georgia][COLOR=Olive] [/COLOR][/FONT] [COLOR=DarkRed][B][FONT=Georgia]Çaya, çorbaya limon[/FONT][/B][/COLOR] [FONT=Georgia] [/FONT] [FONT=Georgia]Bayram Yüksel'in hatıra notlarından:[/FONT] [FONT=Georgia] [/FONT] [FONT=Georgia][COLOR=Olive]"Üstad çayı fazla içmezdi. Harareti olduğu zamanlarda, o da limonlu olarak bir bardak ancak içerdi.Limonu çok severdi. Yemeklerinde de limon kullanırdı. Limon bulunmadığı zamanlarda ise, çayına çok cüz'i miktarda limon tuzu koyardı."[/COLOR][/FONT] [FONT=Georgia][COLOR=Olive] [/COLOR][/FONT] [FONT=Georgia][COLOR=Olive]"www.risaleakademisi.org" [/COLOR][/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst