Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="ebrar172" data-source="post: 205539" data-attributes="member: 157"><p><strong>Cevap: Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü ..</strong></p><p></p><p><span style="color: DarkRed"><strong>Risâle-i Nur'a çalışınca...</strong></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="color: Olive">"Yine aynen Ramazan Bayramında Üstadın rızası olmadığı halde, bir kilo ince şeker getirmiştik. Ekseri yoğurt ve süt ve tatlı kabağa ve sair şeylere, bazan yirmi otuz dirhem kadar kattıkları halde, iki aydan fazladır o şekerden yüz dirhemden fazla kalması, elbette bereket sebebiyledir.</span></span> <span style="font-family: 'Georgia'"><span style="color: Olive"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="color: Olive"></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="color: Olive">"Hem bu havalideki şakirtler, herkes cüz'î-küllî hissetmiş ve itiraf ediyorlar ki: Risâle-i Nur'a çalıştığımız zaman, hem rızkımızda bereket ve suhûlet, hem kalbimizde bir inşirah ve ferah zâhiren hissediyoruz." </span>(Sikke-i Tasdik-i Gaybî'den, 32 ve 37. sayfalar)</span></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="color: Olive">"www.risaleakademisi.org"</span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebrar172, post: 205539, member: 157"] [b]Cevap: Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü ..[/b] [COLOR=DarkRed][B]Risâle-i Nur'a çalışınca...[/B][/COLOR] [FONT=Georgia] [COLOR=Olive]"Yine aynen Ramazan Bayramında Üstadın rızası olmadığı halde, bir kilo ince şeker getirmiştik. Ekseri yoğurt ve süt ve tatlı kabağa ve sair şeylere, bazan yirmi otuz dirhem kadar kattıkları halde, iki aydan fazladır o şekerden yüz dirhemden fazla kalması, elbette bereket sebebiyledir.[/COLOR][/FONT] [FONT=Georgia][COLOR=Olive] [/COLOR][/FONT] [FONT=Georgia][COLOR=Olive]"Hem bu havalideki şakirtler, herkes cüz'î-küllî hissetmiş ve itiraf ediyorlar ki: Risâle-i Nur'a çalıştığımız zaman, hem rızkımızda bereket ve suhûlet, hem kalbimizde bir inşirah ve ferah zâhiren hissediyoruz." [/COLOR](Sikke-i Tasdik-i Gaybî'den, 32 ve 37. sayfalar)[/FONT] [FONT=Georgia][COLOR=Olive]"www.risaleakademisi.org"[/COLOR] [/FONT] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Üstad Bediüzzaman´ın yeme içme kültürü
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst