müdavim
Üye Sorumlusu
Üstad eserleri ile yaşıyor
Risale-i Nur'ların Batı dünyasına açılması hizmetini yerine getiren talebelerden Mehmet Fırıncı; "Üstad; "Risale-i Nur dünyayı tenvir edecek (aydınlatacak) diye müjde vermişti. Hamd olsun ben bunu görme ve yaşama şerefine eriştim" dedi
Bediüzzaman'ın 50. vefat yıldönümünde ne söylersiniz, tanışmanız, anılarınız...
Estağfurullah. 1946 yılında biz ailece Fatih'te fırıncılık yapıyorduk. Nuruosmaniye Camii müezzini Enver Ceylan ile tanışıyorduk. Ben ona bazı zor sorular sormuştum. Oda 'Seni Nur talebeleriyle tanıştırayım mı?' dedi. Ben de kabul ettim. Böylece maceramız başladı. Üstad Gençlik Rehberi eserinin mahkemesi için İstanbul'a gelmişti. Ben de bu vesileyle tanışma fırsatı buldum.
Kendisi Sirkeci'de Akşehir Palas Otelinde kalıyordu. Ben de mesleğim gereği kendisine börek yapıp götürüyordum. Bu vesile ile derslerine ve sohbetlerine katılıyordum. Bana çok tesir ediyordu.
1953 senesinde Üstad kaldığı otelde rahat edememiş. Ben de hizmetindeki zatlarla görüşerek bizim ailece kaldığımız evi kendisine tahsis etme teklifinde bulundum. Kendileri kabul ettiler. Biz yan taraftaki başka bir daireye taşındık. Bizim evimize yerleştiler. O dönemdeki tüm misafirlerini orada kabul etti. Biz ailece hizmetinde bulunduk. Daha sonra ayrıldılar. İstanbul'da matbaada ilk olarak Risale-i Nurlar'ı basmak bize nasip oldu. Hamd olsun 60 yıldır bu yolun yolcusu olduk.
Risale-i Nur'ların Batı dünyasına açılması hizmetini yerine getiren talebelerden Mehmet Fırıncı; "Üstad; "Risale-i Nur dünyayı tenvir edecek (aydınlatacak) diye müjde vermişti. Hamd olsun ben bunu görme ve yaşama şerefine eriştim" dedi
Bediüzzaman'ın 50. vefat yıldönümünde ne söylersiniz, tanışmanız, anılarınız...
Estağfurullah. 1946 yılında biz ailece Fatih'te fırıncılık yapıyorduk. Nuruosmaniye Camii müezzini Enver Ceylan ile tanışıyorduk. Ben ona bazı zor sorular sormuştum. Oda 'Seni Nur talebeleriyle tanıştırayım mı?' dedi. Ben de kabul ettim. Böylece maceramız başladı. Üstad Gençlik Rehberi eserinin mahkemesi için İstanbul'a gelmişti. Ben de bu vesileyle tanışma fırsatı buldum.
Kendisi Sirkeci'de Akşehir Palas Otelinde kalıyordu. Ben de mesleğim gereği kendisine börek yapıp götürüyordum. Bu vesile ile derslerine ve sohbetlerine katılıyordum. Bana çok tesir ediyordu.
1953 senesinde Üstad kaldığı otelde rahat edememiş. Ben de hizmetindeki zatlarla görüşerek bizim ailece kaldığımız evi kendisine tahsis etme teklifinde bulundum. Kendileri kabul ettiler. Biz yan taraftaki başka bir daireye taşındık. Bizim evimize yerleştiler. O dönemdeki tüm misafirlerini orada kabul etti. Biz ailece hizmetinde bulunduk. Daha sonra ayrıldılar. İstanbul'da matbaada ilk olarak Risale-i Nurlar'ı basmak bize nasip oldu. Hamd olsun 60 yıldır bu yolun yolcusu olduk.