Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Üstad eserleri ile yaşıyor
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="müdavim" data-source="post: 187533" data-attributes="member: 5987"><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong>Üstad eserleri ile yaşıyor</strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong></strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong></strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong><img src="https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=9075843e6a&view=att&th=1279e1363b06bfd9&attid=0.1&disp=emb&zw" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong></strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong>Risale-i Nur'ların Batı dünyasına açılması hizmetini yerine getiren talebelerden Mehmet Fırıncı; "Üstad; "Risale-i Nur dünyayı tenvir edecek (aydınlatacak) diye müjde vermişti. Hamd olsun ben bunu görme ve yaşama şerefine eriştim" dedi</strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong></strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong></strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong></strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong>Bediüzzaman'ın 50. vefat yıldönümünde ne söylersiniz, tanışmanız, anılarınız...</strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong>Estağfurullah. 1946 yılında biz ailece Fatih'te fırıncılık yapıyorduk. Nuruosmaniye Camii müezzini Enver Ceylan ile tanışıyorduk. Ben ona bazı zor sorular sormuştum. Oda 'Seni Nur talebeleriyle tanıştırayım mı?' dedi. Ben de kabul ettim. Böylece maceramız başladı. Üstad Gençlik Rehberi eserinin mahkemesi için İstanbul'a gelmişti. Ben de bu vesileyle tanışma fırsatı buldum.</strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong></strong></span></span></p><p> <span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong>Kendisi Sirkeci'de Akşehir Palas Otelinde kalıyordu. Ben de mesleğim gereği kendisine börek yapıp götürüyordum. Bu vesile ile derslerine ve sohbetlerine katılıyordum. Bana çok tesir ediyordu. </strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong></strong></span></span></p><p><span style="color: Sienna"><span style="font-size: 12px"><strong>1953 senesinde Üstad kaldığı otelde rahat edememiş. Ben de hizmetindeki zatlarla görüşerek bizim ailece kaldığımız evi kendisine tahsis etme teklifinde bulundum. Kendileri kabul ettiler. Biz yan taraftaki başka bir daireye taşındık. Bizim evimize yerleştiler. O dönemdeki tüm misafirlerini orada kabul etti. Biz ailece hizmetinde bulunduk. Daha sonra ayrıldılar. İstanbul'da matbaada ilk olarak Risale-i Nurlar'ı basmak bize nasip oldu. Hamd olsun 60 yıldır bu yolun yolcusu olduk.</strong></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="müdavim, post: 187533, member: 5987"] [COLOR="Sienna"][SIZE="3"][B]Üstad eserleri ile yaşıyor [IMG]https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=9075843e6a&view=att&th=1279e1363b06bfd9&attid=0.1&disp=emb&zw[/IMG] Risale-i Nur'ların Batı dünyasına açılması hizmetini yerine getiren talebelerden Mehmet Fırıncı; "Üstad; "Risale-i Nur dünyayı tenvir edecek (aydınlatacak) diye müjde vermişti. Hamd olsun ben bunu görme ve yaşama şerefine eriştim" dedi Bediüzzaman'ın 50. vefat yıldönümünde ne söylersiniz, tanışmanız, anılarınız... Estağfurullah. 1946 yılında biz ailece Fatih'te fırıncılık yapıyorduk. Nuruosmaniye Camii müezzini Enver Ceylan ile tanışıyorduk. Ben ona bazı zor sorular sormuştum. Oda 'Seni Nur talebeleriyle tanıştırayım mı?' dedi. Ben de kabul ettim. Böylece maceramız başladı. Üstad Gençlik Rehberi eserinin mahkemesi için İstanbul'a gelmişti. Ben de bu vesileyle tanışma fırsatı buldum. Kendisi Sirkeci'de Akşehir Palas Otelinde kalıyordu. Ben de mesleğim gereği kendisine börek yapıp götürüyordum. Bu vesile ile derslerine ve sohbetlerine katılıyordum. Bana çok tesir ediyordu. 1953 senesinde Üstad kaldığı otelde rahat edememiş. Ben de hizmetindeki zatlarla görüşerek bizim ailece kaldığımız evi kendisine tahsis etme teklifinde bulundum. Kendileri kabul ettiler. Biz yan taraftaki başka bir daireye taşındık. Bizim evimize yerleştiler. O dönemdeki tüm misafirlerini orada kabul etti. Biz ailece hizmetinde bulunduk. Daha sonra ayrıldılar. İstanbul'da matbaada ilk olarak Risale-i Nurlar'ı basmak bize nasip oldu. Hamd olsun 60 yıldır bu yolun yolcusu olduk.[/B][/SIZE][/COLOR] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Bediüzzaman Said Nursi
Hatıralar
Üstad eserleri ile yaşıyor
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst