Konuyla ne alakası var ? Ayrıca Konuyu da dağıttırmıssınız?
Birincisi Ağabeylerin karizması YOKDUR. Onlar Bedrin askerleri gibidirler...
İkincisi Sungur ağabey bu sözünüzü duysaydı üzülürdü !
Ağabeylerde ne haşmet nede karizma olmaz ki onlar kibre dairdir.Ben de ağabeyleri gördüm onlarda ne haşmet ne karizma göremedim . Ben onlara bakdığımda bir dilenci edası gördüm ... Dilencide haşmet ve karizma olmaz. Onlar Allahın nurunu dileniyorlardı...
Güzellik yazıda değil iş odur ki az sözle cok sey anlatabilmekdir.Guzellik manadadır. Ayrıca gercekden okumakda zorlanıyoruz yine isterseniz bu stili kullanınız...
Ayrıca kıskanmak ile ilgisi yok sadece eleştiri...
_________________________________________________
İhlâsı kıran ve riyaya sevkeden pek çok esbabdan iki-üçünü muhtasaran beyan edeceğiz:
Birincisi: Menfaat-i maddiye cihetinden gelen rekabet, yavaş yavaş ihlâsı kırar. Hem netice-i hizmeti de zedeler. Hem o maddî menfaati de kaçırır. Evet hakikat ve âhiret için çalışanlara karşı bu millet bir hürmet ve bir muavenet fikrini daima beslemiş. Ve bilfiil onların hakikat-ı ihlâslarına ve sâdıkane olan hizmetlerine bir cihette iştirak etmek niye
sh: » (L:154)
tiyle, onların hâcât-ı maddiyelerinin tedârikiyle meşgul olup, vakitlerini zâyi etmemek için, sadaka ve hediye gibi maddî menfaatlerle yardım edip, hürmet etmişler. Fakat bu muavenet ve menfaat istenilmez, belki verilir. Hem kalben arzu edip muntazır kalmakla lisan-ı hal ile dahi istenilmez, belki ummadığı bir halde verilir. Yoksa ihlâsı zedelenir. Hem وَلاَ تَشْتَرُوا بِآيَاتِى ثَمَنًا قَلِيلاً Âyetinin nehyine yanaşır, ameli kısmen yanar. İşte bu maddî menfaati arzu edip muntazır kalmak, sonra nefs-i emmâre hodgâmlık cihetiyle, o menfaati başkasına kaptırmamak için, hakikî bir kardeşine ve o hususî hizmette arkadaşına karşı bir rekabet damarı uyandırır. İhlası zedelenir, hizmette kudsiyeti kaybeder. Ehl-i hakikat nazarında sakîl bir vaziyet alır. Ve maddî menfaati de kaybeder. Her ne ise..
(İhlas Risalesi-YirmiBirinci Lema)