Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Aile ve Yaşam
Kişisel Gelişim
Yalnızlık ...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="GuLSerbeti" data-source="post: 621" data-attributes="member: 19"><p><strong></strong></p><p><strong><strong><strong><span style="color: red">Dedim: Çok yalnızım. </span></strong></strong></strong></p><p> <strong></strong></p><p><strong><strong><strong><span style="color: red"><strong>Dedin: ... ; Ben ki sana çok yakınım.</strong> Bakara-186</span></strong></strong></strong></p><p> <strong></strong></p><p> <strong></strong></p><p> <strong></strong></p><p><strong><strong><strong><span style="color: red">Dedim: Evet biliyorum sen bana yakınsın ama ben senden uzagım, keske ben de sana yakın olabilseydim.</span></strong></strong></strong></p><p><strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><strong><span style="color: red"><strong>Dedin: Rabbini sabah aksam, yüksek olmayan bir sesle, kendi kendine, ürpertiyle, yalvara yalvara ve için için zikret.</strong> Araf-205</span></strong></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><strong><span style="color: red">Dedim: Buda senin yardımını ister</span></strong></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><strong><span style="color: red"><strong>Dedin: ; ALLAH'ın sizi bagıslamasını istemez misiniz?</strong> Nur-22</span></strong></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><span style="color: red">Dedim: Tabii ki, beni affetmeni çok isterim.</span></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><strong><span style="color: red"><strong>Dedin: (Öyleyse)Rabbinizden bagıslanma dileyin, sonra O'na tövbe edin. Gerçekten benim rabbim, esirgeyendir, sevendir.</strong> Hud-90 </span></strong></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><span style="color: red">Dedim: Çok günahkârım, bu kadar günahla ben ne yaparım?</span></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><strong><span style="color: red"><strong>Dedin: ALLAH'ın, kullarının tövbesini kabul edecegini.. ve ALLAH'ın tövbeyi çok kabul eden ve pek esirgeyen oldugunu hâlâ bilmezler mi?</strong> Tevbe-104. </span></strong></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><span style="color: red">Dedim: Defalarca tövbe edip tövbemi bozdum, artık yüzüm kalmadı.</span></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><strong><span style="color: red"><strong>Dedin: ALLAH aziz ve bilendir, o günahlari bagislayan ve kullarinin tövbesini kabul edendir.</strong> Gafir-2/3. </span></strong></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><span style="color: red">Dedim: Bunca günahım var,hangisinin tövbesini yapayım?!</span></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><strong><span style="color: red"><strong>Dedin: ALLAH bütün günahları bagıslayandır.</strong> Zümer-53.</span></strong></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><span style="color: red">Dedim: Yani yine gelsem yine beni bagıslar mısın? </span></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><strong><span style="color: red"><strong>Dedin: ALLAH'tan baska günahları bagıslayacak olan yoktur.</strong> Ali ımran-135.</span></strong></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><span style="color: red">Dedim: Ne kadar güzelsin ALLAH'ım! Bilmiyorum bu sözlerin karssında niçin böylesine içim içime sıgmıyor ve erimeye baslıyorum, seni çok seviyorum. </span></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><strong><span style="color: red"><strong>Dedin: 1614; Süphesiz ki ALLAH tövbe edenleri ve temizlenenleri sever.</strong></span></strong></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><span style="color: red">Birden "Ilahım ve Rabbim benim senden baska kimim var" dedim.</span></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><strong><span style="color: red"><strong>Sen de : "ALLAH kuluna yetmez mi?"</strong> (Zümer-36) dedin. </span></strong></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><span style="color: red">Dedim: Sen ki beni bu kadar çok seviyorsun ve bana karsi bu kadar iyisin ben ne yapabilirim? </span></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><strong><span style="color: red"><strong>Dedin: Ey inananlar! ALLAH'ı çokça zikredin. Ve O'nu sabah-aksam tesbih edin. Sizi karanlıklardan aydınlıga çıkarmak için üzerinize rahmetini gönderen Odur. Melekleri de size istigfar eder. ALLAH, müminlere karsı çok merhametlidir.</strong> Ahzap-41/43.</span></strong></strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p> <strong><strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><span style="color: red"><span style="font-size: 15px"><strong><em>Kendi kendime dedim: ALLAH'ım seni çok seviyorum...</em></strong></span></span></strong></strong></strong></p><p><strong><strong></strong></strong></p><p> <strong></strong></p><p> <strong></strong></p><p><strong></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GuLSerbeti, post: 621, member: 19"] [B] [B][B][COLOR=red]Dedim: Çok yalnızım. [/COLOR][/B][/B] [B][B][COLOR=red][B]Dedin: ... ; Ben ki sana çok yakınım.[/B] Bakara-186[/COLOR][/B][/B] [B][B][COLOR=red]Dedim: Evet biliyorum sen bana yakınsın ama ben senden uzagım, keske ben de sana yakın olabilseydim.[/COLOR][/B][/B] [B] [B][B][COLOR=red][B]Dedin: Rabbini sabah aksam, yüksek olmayan bir sesle, kendi kendine, ürpertiyle, yalvara yalvara ve için için zikret.[/B] Araf-205[/COLOR][/B][/B] [B][B][COLOR=red]Dedim: Buda senin yardımını ister[/COLOR][/B][/B] [B][B][COLOR=red][B]Dedin: ; ALLAH'ın sizi bagıslamasını istemez misiniz?[/B] Nur-22[/COLOR][/B][/B] [B][COLOR=red]Dedim: Tabii ki, beni affetmeni çok isterim.[/COLOR][/B] [B][B][COLOR=red][B]Dedin: (Öyleyse)Rabbinizden bagıslanma dileyin, sonra O'na tövbe edin. Gerçekten benim rabbim, esirgeyendir, sevendir.[/B] Hud-90 [/COLOR][/B][/B] [B][COLOR=red]Dedim: Çok günahkârım, bu kadar günahla ben ne yaparım?[/COLOR][/B] [B][B][COLOR=red][B]Dedin: ALLAH'ın, kullarının tövbesini kabul edecegini.. ve ALLAH'ın tövbeyi çok kabul eden ve pek esirgeyen oldugunu hâlâ bilmezler mi?[/B] Tevbe-104. [/COLOR][/B][/B] [B][COLOR=red]Dedim: Defalarca tövbe edip tövbemi bozdum, artık yüzüm kalmadı.[/COLOR][/B] [B][B][COLOR=red][B]Dedin: ALLAH aziz ve bilendir, o günahlari bagislayan ve kullarinin tövbesini kabul edendir.[/B] Gafir-2/3. [/COLOR][/B][/B] [B][COLOR=red]Dedim: Bunca günahım var,hangisinin tövbesini yapayım?![/COLOR][/B] [B][B][COLOR=red][B]Dedin: ALLAH bütün günahları bagıslayandır.[/B] Zümer-53.[/COLOR][/B][/B] [B][COLOR=red]Dedim: Yani yine gelsem yine beni bagıslar mısın? [/COLOR][/B] [B][B][COLOR=red][B]Dedin: ALLAH'tan baska günahları bagıslayacak olan yoktur.[/B] Ali ımran-135.[/COLOR][/B][/B] [B][COLOR=red]Dedim: Ne kadar güzelsin ALLAH'ım! Bilmiyorum bu sözlerin karssında niçin böylesine içim içime sıgmıyor ve erimeye baslıyorum, seni çok seviyorum. [/COLOR][/B] [B][B][COLOR=red][B]Dedin: 1614; Süphesiz ki ALLAH tövbe edenleri ve temizlenenleri sever.[/B][/COLOR][/B][/B] [B][COLOR=red]Birden "Ilahım ve Rabbim benim senden baska kimim var" dedim.[/COLOR][/B] [B][B][COLOR=red][B]Sen de : "ALLAH kuluna yetmez mi?"[/B] (Zümer-36) dedin. [/COLOR][/B][/B] [B][COLOR=red]Dedim: Sen ki beni bu kadar çok seviyorsun ve bana karsi bu kadar iyisin ben ne yapabilirim? [/COLOR][/B] [B][B][COLOR=red][B]Dedin: Ey inananlar! ALLAH'ı çokça zikredin. Ve O'nu sabah-aksam tesbih edin. Sizi karanlıklardan aydınlıga çıkarmak için üzerinize rahmetini gönderen Odur. Melekleri de size istigfar eder. ALLAH, müminlere karsı çok merhametlidir.[/B] Ahzap-41/43.[/COLOR][/B][/B] [B][COLOR=red][SIZE=4][B][I]Kendi kendime dedim: ALLAH'ım seni çok seviyorum...[/I][/B][/SIZE][/COLOR][/B] [/B] [/B] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Aile ve Yaşam
Kişisel Gelişim
Yalnızlık ...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst