site demiş:”Üstadımız da risalelerde bazı hadisleri söz konusu “nakl-i hadis bi’l-mana”ya göre aktarmıştır. Aynı şekilde Üstad Hazretleri risalelerin Latin harfleriyle yazılmasına önce karşı çıkmış ama sonra buna izin vermiştir. Daha da önemli bir konu şudur; Üstad Hazretleri “Risâle-i Nur’un cerh edilmez hüccetleri katî ispat etmiş ki,Kur’ân’ın hakîki tercümesi kâbil değil. Ve lisân-ı nahvî olan lisân-ı Arabî yerinde Kur’ân’ın meziyetlerini ve nüktelerini başka lisân muhâfaza edemez” dediği halde bu güne kadar Nur talebeleri meale karşı bir tavır sergilememişlerdir. Doğru olan da budur,çünkü Üstad’ın söyledikleri doğru olmakla birlikte meallerin de Kur’an’ın anlaşılmasına -özellikle Arapça’ya şöyle ya da böyle aşina olanlar açısından- ayrı bir hizmeti vardır. Zaten orijinal risale metinlerinde geçen ayetlere Üstad meal vermemiş olmasına rağmen yeni baskı risalelerde meal konulmasına da kimse itiraz etmemiştir öyle değil mi?”
* “Risâle-i Nur’un cerh edilmez hüccetleri katî ispat etmiş ki,Kur’ân’ın hakîki tercümesi kâbil değil. Ve lisân-ı nahvî olan lisân-ı Arabî yerinde Kur’ân’ın meziyetlerini ve nüktelerini başka lisân muhâfaza edemez” dediği halde nurlarda kaç manaları ihtiva ediyor hakiki tercümesi kabil değildir.
* Meal ise nakıstır ve tam mana verir ve asla orada yazan mana tam değildir. meali herkes kabul etmiyor. kimse itiraz etmemiş demesi yanlış.
* yeni baskı risalelerde meal konulmasına da kimse itiraz etmemiştir öyle değil mi?” bu külli yalan ve iftiradır. Bunu yapan herifler hem mahkemeye verildi hemde tasvib edilmedi. ÜSTADIMIN VARİS TALEBELİRİNCE VE BİZDE ASLA TASVİB ETMEDİK.
KORSAN R İ S A L E O K U M A Y I Z!