ooo masallah ,bi univ.limiz daha olduben Konya Selçuk üniversitesini kazandım...ama yurtta kalmak istemiyorum nur cemaati ile ilgilenen varsa bana yardım edebilir mi?
benimde oldu hemşirelik inşallah fakat ben sanırım üniv yurdunda kalıcamÇok teşükkür ediyorum Allah razı olsun hepinizden...
hayırlısı olur inşallah...
bana mesajın geldiğini nasıl anlayacağım.. Aman Allah'ım çok cahil kalmışım