Bediüzzaman: Ey Kürtler! Görüyorum ki, bizde pınar yoktur!

HaberRss

Haber Robotu
Bediüzzaman: Ey Kürtler! Görüyorum ki, bizde pınar yoktur!
İstibdadın hükmünce, İstanbul ve hükûmet belâğbaşı idi; şikâyette hakkınız vardı




Devami...
 
Üst