Milli Eğitim Bakanı Özer, öğretmen atamasının 2022 yılında olacağını belirterek "Çalışmalarımız devam ediyor. Hazine ve Maliye Bakanı'mız ile görüşmelerimiz bitti. Eylülün ilk haftasında atamalar yapılacak şekilde süreci paylaşacağız." dedi
Devami...