Resim uzerine yazi....

FaKiR

Meþveret Bþk.
es selamun aleykum...

Resim uzerine yazi yazmak istiyorum, ama bi turlu beceremiyorum:(,
alltaki resimdeki gibi, kartpostal seklinde, olmasini istiyorum.
bilgisi olanlardan yardimci olmalari Rica olunur:)
selam ve dua ile.....

142_Buyuk.jpg
 

FaKiR

Meþveret Bþk.
paint te yazinin etrafi beyaz kaliyor, resime tam entegre edilmiyor ,

Merih abi, yakinda gidicisiniz siz ,ogretin ole gidin ,
gelince benim ogrencim yapmis bunlari dersiniz, havaniz olur:p:p:)
 
Paintte yazarken, A .....yani yazi yazma butonunu sectikten sonra.... alt kisimda uzerinde (kup, silindir, sphere) resmi olan butonlardan altta olani secersen isini gorur fezapilotu.. arkasi beyaz olmadan yazabilirsin...

Photoshopda yaparsan, o daha guzel olabilir, efektler verebilirsin..
oda cok kolay, program varsa; tek yapman gereken, resmi Photoshop ile ac; text butonunu sec ve yazmaya basla, kendisi yeni bir layer/kat olusturur zaten... yazi ya istedigin pozisyonu ve renk, efect neyse verip, farkli kaydet yap... resim hazir olur... :)

kolay gelsin, ayrica paylasimlarini bekleriz...:)
 

FaKiR

Meþveret Bþk.
Paintte yazarken, A .....yani yazi yazma butonunu sectikten sonra.... alt kisimda uzerinde (kup, silindir, sphere) resmi olan butonlardan altta olani secersen isini gorur fezapilotu.. arkasi beyaz olmadan yazabilirsin...

Photoshopda yaparsan, o daha guzel olabilir, efektler verebilirsin..
oda cok kolay, program varsa; tek yapman gereken, resmi Photoshop ile ac; text butonunu sec ve yazmaya basla, kendisi yeni bir layer/kat olusturur zaten... yazi ya istedigin pozisyonu ve renk, efect neyse verip, farkli kaydet yap... resim hazir olur... :)

kolay gelsin, ayrica paylasimlarini bekleriz...:)
:eek::eek::eek::eek:, ben en iyisi Merih abiye gondereyim resimle yaziyi o hallleder ins.:)
 

hknco

Well-known member
şimdi yazıyorum

a harfine tıkladıktan sonra sağ sütünda altta böyle şekiller var onlardan alttakine tıkla sonra yazacağın yeri mouse ile seç yaz ...
 
Üst