Sızım "eLif" Sızısı

HayaLeT

Member
40891uo5.jpg




İçim de saklı duran , saklandığım bu şehirde
yaşamsal davranış biçimlerinden geriye büyümekten değil
içimde ki sesi yitirmekten korkan
bir ''ben'' kaldım …
Ne esrem var,ne ötrem ..
Ne beni durduran cezmim,
Ne bana ben katan bir şeddem var ..
Ne elimi tutan bir harf,
Ne anlam katan bir harekem ..
Kalakaldım sayfalar ortasında,
Bir okuyan bekledim,
Bir hıfzeden belki..
Gölgesini istedim bir dostun med gibi..
SIZIM ELİF SIZISI.
Rabbim ben artık seslerin ortasında sessizliği arayanlardanım
Gördüklerimin yaşadıklarımın sancısını hissedemez oldum
Yalvarıyorum ölümü unutmadan ellerimden tut
Yoksa düşeceğim …
 

eymen

Active member
telefon mesajı olarak gelmişti bana bu satırlar... sanırım orjinal hali değilmiş...
böyle daha güzel... .çok hoşuma gitti.. YALVARIYORUM ÖLÜMÜ UNUTMADAN TUT ELLERİMDEN.. Çok güzel bir dua... bundan sonra vird-i zebanım olacak inşaallah...
 
Üst