evet,temel fikralariyla iyi eyleniyoruz, aman ebrar gormesinsüpermiş
yoksa kızıyormu ?evet,temel fikralariyla iyi eyleniyoruz, aman ebrar gormesin![]()
oo kizmak ne kelime, simdi gorse var ya, bittim ben :033:yoksa kızıyormu ?
tu ti tututu zekice :027:
evet,temel fikralariyla iyi eyleniyoruz, aman ebrar gormesin![]()
gercekten ingilizce bişey bekliyordumgüzel fıkraymış Allah da sizi güldürsün...
e , mübarek ingilizce ya işte...tu ti tu tu tu....![]()
hoşgeldiniz bu arada üyeliğiniz hayırlı olsun...
bu ingilizece benim bildiğimden daha kolaymış ya ne güzel:011:
Hoşbuldum. :U:Güzel bir siteye benziyor Allah razı olsun