Veda......

SaYa

Well-known member
Bu kalpler güzeldir kırılmaz biran
Yürekte saklansın doyulmaz şu an
Size kurban olsun sevgisiz bu can
Dostlar varolmasa çekilmez cihan

Dostlar vardır hani düşman sanarsın
Ağaran saçınla yalnız kalırsın
Bir gün elbet gerçek dostu tanırsın
Dostun kıymetini o gün anlarsın

Bunu söylemeden çekip gidemem
İki cihan sizle kalsam diyemem
Veda edip ayrılsam da gülemem
Ağlar yürek gözyaşını sizsiz silemem

Kırılmayın dostlar bana boşuna
Sevgim yetmez bu cihanın taşına
Okyanusa sular akmaz boşuna
Düşman olan dostun gitmez hoşuna

Hayat budur çile bitmez bilirim
Sevgi yüreklerden gitmez dilerim
Dostluk vardır ömür yetmez ki derim
Bilen insan dostu satmaz eminim

Can ciğerden beni seven sizlerin
Yürekteki sevgileri çok derin
Yaşadığım şu ölümsüz anların
Hatırası yürektedir hep derim

Belki yalan gelir sözlerim size
İki cihan yürek açıktır öze
Gönüldeki yara gelmeden göze
Veda edip gitmek düşüyor bize

yazmayı beceremediğimden size bu şiirle veda ediyorum.... tek isteğim hakkınızı helal edin................ benim için ailem gibiydi burası acı tatlı çok güzel günlerim geçti.... kırdığım üzdüğüm varsa lütfen hakkını helal etsin... kendilerinden özür diliyorum.... Allah a emanet olun......selamun aleykum :( :( :(
 

nurhadimi

üye Sorumlusu
ayrılıyor olmanız çok üzücü
ama inşaallah hayırlara vesiledir
ALLAH'a emanet olun
inşaallah en kısa zamanda tekrar geri dönersiniz
selametle
 

ARİF

Well-known member
bizim katılımımızdan sonra medine gülü ve şimdi siz inanın sizleri tanımıyorum (şahsen)ama öz kardeşlerimizden ayrılıyor gibi üzülüyoruz .ve aleyküm selam. RABBİM DOĞRULARIN BULUŞACAĞI buluşma yerinde EFENDİMİZİN HAVZINDA bir ve beraber olabilmeyi nasip etsin. hürmetle..
 
Üst