Yeltegiyan
Elfidam
s.a kardeşler burda yalnız mıyım ilahiyat genci olarak acaba
s.a kardeşler burda yalnız mıyım ilahiyat genci olarak acaba![]()
Hanne genç kelimesini eklemeyeydin gelirdim amma gençlik bizi terkedeli çokkkkkkk zaman oldus.a kardeşler burda yalnız mıyım ilahiyat genci olarak acaba![]()
Hanne genç kelimesini eklemeyeydin gelirdim amma gençlik bizi terkedeli çokkkkkkk zaman oldu![]()
ihtiyarları kabul ederseniz aranıza .........
![]()
Sen yalniz kalma diye bolum mu degistirsem ne yapsam...![]()
ooooooooooo hoşgeldin Gülşerbeti kardeş neyse farklı bölüm falan gönüller bir olsun yetr.... ama isterdim ilahiyatlı olmanızı. ilahiyatlı ve ihl li olmak bi ayrıcalıktır derlerrrrrrrrrr![]()
Hosbulduk kardes... insaAllah gonul birligi yeter... Bende isterdim vakti zamaninda...ayricalikli olmayi, ama nasib diilmis...
zamaninda Anadolu ihl kazanmistim, iki gunluk gitmeyi sayarsaniz, bende ihl 'li sayilabilirim...![]()
ohoooo koskoca 2 gün az mı kardeşim ya
sende ilh lisin artık hoşgeldin aramıza![]()
benim ruhum çok daha yaşlı ama davet edilen yere icabet etmek lazım dimiruhu genç olanlar desekbuyurmaz mısınz?
Biraz daha zorlasak 1 güne düşer mi![]()
benim ruhum çok daha yaşlı ama davet edilen yere icabet etmek lazım dimi![]()
zorlama abi ya bende ondan korkuyom![]()
yok yok Gülserbeti sen takıldığımıza bakam hem Talha abi bize dahil değil (sanırım) sen bizdensin
![]()
4 yılı 2 günü pardon 1,5 günü yok bunun![]()
ülkemizde ihl ve ilahiyatlı olmak bi ayrıcalık evet, hemde ne ayrıcalık hatta ayrımcılık hatta eşitsizliğin adı, inşallah bu eşitsizlikte giderilecek çok dua etmek lazım hem ne demişler et tekraru ahsen velev kanu yüzseksen![]()
![]()